-
1
المؤلفون: Aillerie, Karine, McNicol, Sarah
-
2كتاب إلكتروني
المؤلفون: McNicol, SarahAff4
المساهمون: Sabin, Roger, Series EditorAff1, Davies, Dominic, editorAff2, Rifkind, Candida, editorAff3
المصدر: Documenting Trauma in Comics : Traumatic Pasts, Embodied Histories, and Graphic Reportage. :85-102
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Lewin, Cathy (ORCID
0000-0002-3430-4075 ), Cranmer, Sue, McNicol, Sarahالمصدر: British Journal of Educational Technology. Nov 2018 49(6):1131-1144.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 14
Descriptors: Foreign Countries, Educational Practices, Instructional Design, Social Theories, Lesson Plans, Vignettes, Stakeholders, Cooperative Learning, Educational Technology
مصطلحات جغرافية: Europe
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: McNicol, Sarah
المصدر: Qualitative Research Journal, 2019, Vol. 19, Issue 3, pp. 236-247.
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: McNicol, Sarah
المصدر: Studies in the Education of Adults. 2017 49(1):45-61.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 17
Descriptors: Community Education, Adult Learning, Transformative Learning, Play, Cartoons, Political Issues, Teaching Methods, Workshops, Learning Theories, Foreign Countries, Mining, Artists
مصطلحات جغرافية: United Kingdom (England)
-
6كتاب إلكتروني
المؤلفون: Lewin, CathyAff6, McNicol, SarahAff6
المساهمون: Van Assche, Frans, editorAff1, Anido, Luis, editorAff2, Griffiths, David, editorAff3, Lewin, Cathy, editorAff4, McNicol, Sarah, editorAff5
المصدر: Re-engineering the Uptake of ICT in Schools. :163-186
-
7كتاب إلكتروني
المؤلفون: Madsen, Wendy, McNicol, Sarah, O’Mullan, Cathy
المساهمون: Madsen, Wendy, editorAff1, Costigan, Lynette, editorAff1, McNicol, Sarah, editorAff1
المصدر: Community Resilience, Universities and Engaged Research for Today’s World. :32-43
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Duggan, James R., Lindley, Joseph, McNicol, Sarah
المصدر: In Futures November 2017 94:15-23
-
9كتاب
المؤلفون: McNicol, Sarah
المساهمون: McNicol, Sarah, Brewster, Liz
المصدر: McNicol, Sarah . Bibliotherapy and Graphic Medicine., 2018 In: Bibliotherapy. Facet. [Book chapter]
مصطلحات موضوعية: CZ. None of these, but in this section.
وصف الملف: text
URL الوصول: http://eprints.rclis.org/33425/
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: McNicol, Sarah, Aillerie, Karine
المصدر: Information and Learning Science, 2017, Vol. 118, Issue 7/8, pp. 372-384.