-
1دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Appalachian Studies, 2020 Oct 01. 26(2), 209-226.
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Scott, Shaunna L., McSpirit, Stephanie
المصدر: Practicing Anthropology, 2014 Oct 01. 36(4), 42-46.
URL الوصول: http://www.jstor.org/stable/24782451
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Banks, Pat, McSpirit, Stephanie, Pulliam, Jessica, Banks, Alan
المصدر: Journal of Appalachian Studies, 2013 Apr 01. 19(1/2), 133-150.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/42635931
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Organization & Environment, 2012 Dec 01. 25(4), 402-418.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/27068875
-
5دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Appalachian Studies. Spr-Fall 2005 11(1-2):30-59.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 30
Descriptors: Public Agencies, Pollution, Crisis Management, Activism, Public Policy, Citizen Participation, Federal Regulation, Public Health, Content Analysis, Area Studies
مصطلحات جغرافية: Kentucky
URL الوصول: http://www.appalachianstudies.org/
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Scott, Shaunna L., McSpirit, Stephanie, Hardesty, Sharon
المصدر: Journal of Appalachian Studies, 2012 Apr 01. 18(1/2), 149-175.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/23337712
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: McSpirit, Stephanie J., Kopacz, Paula, Jones, Kirk E.
المصدر: College and University. Win 2000 75(3):19-25.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 7
Descriptors: Academic Rank (Professional), College Faculty, Grade Inflation, Higher Education, Opinions, Public Colleges, Self Evaluation (Individuals), Student Evaluation of Teacher Performance, Teacher Attitudes, Tenure
Journal Code: CIJOCT2000
-
8دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Appalachian Studies, 2005 Apr 01. 11(1/2), 30-59.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/41446653
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: McSpirit, Stephanie, McCoy, Nina
المصدر: Journal of Appalachian Studies, 2005 Apr 01. 11(1/2), 59-63.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/41446654
-
10دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Appalachian Studies, 2005 Apr 01. 11(1/2), 7-29.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/41446652