-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Kamil Bartu Feridun, Ümmü Bayraktar (ORCID
0000-0002-7415-5035 )المصدر: Turkish Online Journal of Educational Technology - TOJET. 2024 23(3):110-119.
Peer Reviewed: Y
-
2رسالة جامعية
المؤلفون: Peralta Lasso, Patricia
المساهمون: University/Department: Universitat de Barcelona. Facultat de Medicina i Ciències de la Salut
مرشدي الرسالة: Valero, Ricard
المصدر: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
مصطلحات موضوعية: Donació d'òrgans, Donación de órganos, Donations of organs, Educació mèdica, Educación mèdica, Medical education, Personal sanitari, Personal sanitario, Medical personnel, Aprenentatge mixt, Aprendizaje mixto, Blended learning, Ciències de la Salut
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: http://hdl.handle.net/10803/691537
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Baris Sezer (ORCID
0000-0003-0695-0819 )المصدر: Turkish Online Journal of Distance Education. 2024 25(2).
Peer Reviewed: Y
-
4مؤتمر
المؤلفون: Al Hashimi, Omar
المصدر: 2024 IEEE 22nd Mediterranean Electrotechnical Conference (MELECON) Electrotechnical Conference (MELECON), 2024 IEEE 22nd Mediterranean. :1078-1083 Jun, 2024
Relation: 2024 IEEE 22nd Mediterranean Electrotechnical Conference (MELECON)
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Lina M. Adwer, Taylor Nelson, Kristy Carlson
المصدر: Educational Research: Theory and Practice. 2024 35(2):20-26.
Peer Reviewed: Y
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Deborah Oluwadele (ORCID
0000-0002-1425-8278 ), Yashik Singh (ORCID0000-0001-9676-8169 ), Timothy Adeliyi (ORCID0000-0002-8034-1045 )المصدر: Electronic Journal of e-Learning. 2024 22(8):24-40.
Peer Reviewed: Y
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Tipaya Peungcharoenkun (ORCID
0000-0002-6538-9032 ), Budi Waluyo (ORCID0000-0003-1919-2068 )المصدر: Reading & Writing: Journal of the Literacy Association of South Africa. 2024 15(1).
Peer Reviewed: Y
Assessment and Survey Identifiers: International English Language Testing System
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Olabisi Hajarat Oderinu (ORCID
0000-0002-1327-6079 ), Mobolanle Balogun (ORCID0000-0001-8147-2111 ), Helen Pugsley (ORCID0009-0002-2739-2262 )المصدر: International Journal of Research in Education and Science. 2024 10(2):279-298.
Peer Reviewed: Y
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Kayla Pavlick, Casey Boothe, Andrew Notebaert
المصدر: HAPS Educator. 2024 28(1):22-35.
Peer Reviewed: Y
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Laras Firdaus, Masiah, Ibrohim, Sri Rahayu Lestari, Akhmad Sukri, Sri Nopita Primawati
المصدر: Pegem Journal of Education and Instruction. 2024 14(1):141-149.
Peer Reviewed: Y