-
1دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Marketing; May2024, Vol. 88 Issue 3, p1-19, 19p
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Barnea, Uri, Meyer, Robert J., Nave, Gideon
المصدر: Journal of Marketing Research (JMR); Aug2023, Vol. 60 Issue 4, p750-766, 17p, 1 Chart, 5 Graphs
مصطلحات موضوعية: HUMAN information processing, INTERNET marketing, COGNITION, MEMORY, CONSUMER behavior
Reviews & Products: FACEBOOK (Web resource)
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Bradlow, Eric T.Aff1, IDs40547021001210_cor1, Iyengar, Raghuram, Kahn, Barbara E., Lamberton, Catherine (Cait), Lodish, Leonard M., Meyer, Robert J., Wind, Yoram (Jerry)
المصدر: Customer Needs and Solutions. 8(4):105-109
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Sevilla, Julio, Meyer, Robert J.
المصدر: Journal of Marketing, 2020 Jul 01. 84(4), 109-126.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/26973137
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Girman, Cynthia J.Aff1, Ritchey, Mary E.Aff1, Aff2, Aff3, McNeill, Ann Marie, Sundell, Karolina Andersson, Meyer, Robert J.
المصدر: Therapeutic Innovation & Regulatory Science. 55(3):561-567
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Bradlow, Eric T.Aff1, IDs4054702100122z_cor1, Iyengar, Raghuram, Kahn, Barbara E., Lamberton, Catherine (Cait), Lodish, Leonard M., Meyer, Robert J., Wind, Yoram (Jerry)
المصدر: Customer Needs and Solutions. 8(4):110-110
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Meyer, Robert J., Hutchinson, J. Wesley
المصدر: Journal of Marketing, 2016 Sep 01. 80(5), 20-33.
URL الوصول: http://www.jstor.org/stable/44134960
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Banks, Darryl T., Hutchinson, J. Wesley, Meyer, Robert J.
المصدر: Marketing Science, 2002 Jul 01. 21(3), 251-272.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/1558044
-
9دورية أكاديمية
المصدر: Marketing Science, 2000 Apr 01. 19(2), 105-126.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/193153
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Pimentel, Guillermo, Carris, Lori M., Levy, Laurene, Meyer, Robert J.
المصدر: Mycologia, 1998 Nov 01. 90(6), 1017-1027.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/3761275