-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Ryan Schacht, Steven R. Beissinger, Claus Wedekind, Michael D. Jennions, Benjamin Geffroy, András Liker, Peter M. Kappeler, Franz J. Weissing, Karen L. Kramer, Therese Hesketh, Jérôme Boissier, Caroline Uggla, Mike Hollingshaus, Tamás Székely
المصدر: Communications Biology, Vol 5, Iss 1, Pp 1-16 (2022)
مصطلحات موضوعية: Biology (General), QH301-705.5
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2399-3642
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Ryan Schacht, Steven R. Beissinger, Claus Wedekind, Michael D. Jennions, Benjamin Geffroy, András Liker, Peter M. Kappeler, Franz J. Weissing, Karen L. Kramer, Therese Hesketh, Jérôme Boissier, Caroline Uggla, Mike Hollingshaus, Tamás Székely
المصدر: Communications Biology, Vol 5, Iss 1, Pp 1-1 (2022)
مصطلحات موضوعية: Biology (General), QH301-705.5
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2399-3642
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Ryan Schacht, Mike Hollingshaus, Heidi Hanson, Shane J. Macfarlan, Douglas Tharp, Tim Bruckner, Ken R. Smith
المصدر: Social Sciences, Vol 10, Iss 9, p 319 (2021)
مصطلحات موضوعية: sex ratio, prenatal stress, environmental stressors, Social Sciences
وصف الملف: electronic resource
-
4
المؤلفون: Ken R. Smith, Shane J. Macfarlan, Douglas Tharp, Ryan Schacht, Tim Bruckner, Heidi A. Hanson, Mike Hollingshaus
المصدر: Social Sciences, Vol 10, Iss 319, p 319 (2021)
Social Sciences
Volume 10
Issue 9مصطلحات موضوعية: education.field_of_study, Longitudinal data, Population, Stressor, other, accounting, General Social Sciences, Social Sciences, sex ratio, Frontier, Industrialisation, Geography, Harshness, Prenatal stress, prenatal stress, Period (geology), Ecological stress, education, Period (music), Sex ratio, Demography, environmental stressors
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d8ca02a63add966a68286491e6c04064
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Mike Hollingshaus, Rebecca Utz, Ryan Schacht, Ken R. Smith
المصدر: Taylor & Francis Journals, Historical Methods: A Journal of Quantitative and Interdisciplinary History. 52(4):244-253