-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: MILLER, DONNA L.
المصدر: The English Journal, 2020 Jul 01. 109(6), 109-111.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/26985401
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Unger, Elizabeth R., Nisenbaum, Rosane, Miller, Donna L., Horowitz, Ira R., Icenogle, Joseph P., Reeves, William C.
المصدر: Clinical Infectious Diseases, 1998 Feb 01. 26(2), 373-378.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/4481362
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Miller, Donna L.
المصدر: Phi Delta Kappan. Sep 2014 96(1):59-63.
Peer Reviewed: N
Page Count: 5
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Miller, Donna L.
المصدر: The English Journal, 2015 Jul 01. 104(6), 25-30.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/24484423
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Miller, Donna L.
المصدر: The Phi Delta Kappan, 2014 Sep 01. 96(1), 59-63.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/24375921
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Miller, Donna L.
المصدر: Phi Delta Kappan. Dec 2012 94(4):28-33.
Peer Reviewed: N
Page Count: 6
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Miller, Donna L.
المصدر: English Journal. Jul 2012 101(6):30-36.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 7
Descriptors: Intervention, Adolescent Literature, Bullying, Discussion (Teaching Technique), Self Esteem, Peer Relationship, Victims, Teacher Role, Parent Role, Behavior Modification, Ethics, Adolescents
URL الوصول: http://www.ncte.org/journals/ej/issues/v101-6
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Miller, Donna L.
المصدر: Phi Delta Kappan. Apr 2011 92(7):32-39.
Peer Reviewed: N
Page Count: 8
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Miller, Donna L., Nilsen, Alleen Pace
المصدر: English Journal. Jan 2011 100(3):55-61.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 7
Descriptors: Preservice Teachers, Metalinguistics, Word Study Skills, Team Teaching, Figurative Language, Morphemes, Vocabulary Skills, Vocabulary, English Teachers, English Instruction
URL الوصول: http://www.ncte.org/journals/ej/issues/v100-3
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Miller, Donna L.
المصدر: The Phi Delta Kappan, 2013 Feb 01. 94(5), 50-52.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/23611672