-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Imran Ali, Mohammad Naushad
المصدر: International Journal of Data and Network Science, Vol 8, Iss 4, Pp 2341-2350 (2024)
مصطلحات موضوعية: Social Sciences, Management. Industrial management, HD28-70
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Imran Ali, Mohammad Naushad
المصدر: Innovative Marketing, Vol 19, Iss 4, Pp 145-157 (2023)
مصطلحات موضوعية: brand image, customer satisfaction, digital, purchase intention, social media, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Imran Ali, Mohammad Naushad, Hadeel Jaafar Alasmri
المصدر: Innovative Marketing, Vol 19, Iss 2, Pp 155-169 (2023)
مصطلحات موضوعية: corporate social responsibility, ethical CSR activities, legal CSR activities, purchase intention, trust, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Imran Ali, Mohammad Naushad
المصدر: International Journal of Energy Economics and Policy, Vol 13, Iss 4 (2023)
مصطلحات موضوعية: Risk, Cost, Green Technology, Functional Factors, Purchase Intention, Environmental sciences, GE1-350, Energy industries. Energy policy. Fuel trade, HD9502-9502.5
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Mohammad Naushad
المصدر: Problems and Perspectives in Management, Vol 20, Iss 4, Pp 560-572 (2022)
مصطلحات موضوعية: creativity, entrepreneurial leadership, innovation, Saudi Arabia, SMEs, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Taufeeque Ahmad Siddiqui, Haseen Ahmed, Mohammad Naushad, Uzma Khan
المصدر: International Journal of Energy Economics and Policy, Vol 13, Iss 3 (2023)
مصطلحات موضوعية: Oil Prices, Exchange rate, Relationship, Stock Market, Systematic Literature Review., Environmental sciences, GE1-350, Energy industries. Energy policy. Fuel trade, HD9502-9502.5
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Imran Ali, Mohammad Naushad
المصدر: Innovative Marketing, Vol 18, Iss 1, Pp 104-116 (2022)
مصطلحات موضوعية: adoption, attitude, charging infrastructure, electric vehicles, environment, structural equation modeling (SEM), Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Shaha Faisal, Mohammad Naushad
المصدر: Problems and Perspectives in Management, Vol 19, Iss 4, Pp 270-282 (2021)
مصطلحات موضوعية: academicians, business school, organizational support, retention, turnover intention, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Mohammad Rishad Faridi, Mohammad Naushad
المصدر: Innovative Marketing, Vol 17, Iss 4, Pp 13-25 (2021)
مصطلحات موضوعية: brand commitment, brand fidelity, brand love, consumers, Saudi Arabia, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Imran Ali, Mohammad Naushad
المصدر: International Journal of Data and Network Science, Pp 383-390 (2021)
مصطلحات موضوعية: Social Sciences, Management. Industrial management, HD28-70
وصف الملف: electronic resource