-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Morell, LindaAff1, IDs11165024101941_cor1, Bathia, Shruti, Koo, Bon W., Wilson, Mark, Gochyyev, Perman, Smith, Rebecca
المصدر: Research in Science Education. :1-24
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Koo, Bon W., Bathia, Shruti, Morell, Linda, Gochyyev, Perman, Phillips, Michelle, Wilson, Mark, Smith, Rebecca
المصدر: Journal of STEM Outreach. Jul 2021 4(1).
Peer Reviewed: Y
Page Count: 15
Sponsoring Agency: National Institutes of Health (DHHS)
Descriptors: Peer Relationship, Communities of Practice, Sense of Community, Self Efficacy, Program Effectiveness, Summer Programs, High School Students, Adolescents, Researchers, Science Interests, Learner Engagement, Public Health, STEM Education, Outreach Programs, Urban Schools
مصطلحات جغرافية: California (San Francisco)
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Wilson, Mark, Bathia, Shruti, Morell, Linda, Gochyyev, Perman, Koo, Bon W, Smith, Rebecca
مصطلحات موضوعية: Guttman response format, internal structure validity evidence, Likert response format, Likert scales, Psychology, Cognitive Sciences, Social Sciences Methods
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://escholarship.org/uc/item/1rc3q7c2
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Collier, Tina, Morell, Linda, Wilson, Mark
مصطلحات موضوعية: Linear logistic test model, Item explanatory models, Item features, Applied Mathematics, Artificial Intelligence and Image Processing, Mechanical Engineering, Electrical & Electronic Engineering
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://escholarship.org/uc/item/1bz699tf
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Morell, Linda, Collier, Tina, Paul, Black, Wilson, Mark
المصدر: Journal of Research in Science Teaching. 54(8)
مصطلحات موضوعية: learning progression, structure of matter, science assessment, construct model
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://escholarship.org/uc/item/7rk6z7vs
-
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Morell, Linda (ORCID
0000-0001-9740-0438 ), Collier, Tina, Black, Paul, Wilson, Markالمصدر: Journal of Research in Science Teaching. Oct 2017 54(8):1024-1048.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 25
Sponsoring Agency: Institute of Education Sciences (ED)
Descriptors: Scientific Concepts, Middle School Students, Public Schools, Models, Sequential Learning, Cognitive Processes, Science Instruction, Evaluation Methods, Formative Evaluation, Summative Evaluation, Item Response Theory
IES Funded: Yes
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Morell, Linda, Tan, Rachael Jin Bee
المصدر: Journal of Mixed Methods Research. 2009 3(3):242-264.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 23
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Morell, Linda
المصدر: Middle Grades Research Journal. Spr 2008 3(1):1-22.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 22
Descriptors: Protocol Analysis, Science Tests, Measurement, Grade 6, Epistemology, Program Validation, Student Participation, Cognitive Development, National Competency Tests, National Surveys, Grade 5, Item Analysis, Test Validity
URL الوصول: http://education.missouristate.edu/isi/57653.htm