-
1دورية أكاديمية
المصدر: Jurnal Dakwah Risalah, Vol 34, Iss 1, Pp 34-51 (2023)
مصطلحات موضوعية: slang words, youtube preachers, uses and gratification, qaulan ethic, Islam, BP1-253, Sociology (General), HM401-1281
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Jurnal Dakwah Risalah, Vol 32, Iss 2, Pp 164-183 (2021)
مصطلحات موضوعية: da'wah, women's preachers, gender construction, cognitive reduction, youtube, Islam, BP1-253, Sociology (General), HM401-1281
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Jurnal Dakwah Risalah, Vol 32, Iss 1, Pp 20-39 (2021)
مصطلحات موضوعية: tolak bala, acculturation of culture and religion, adaptation of da’wah, Islam, BP1-253, Sociology (General), HM401-1281
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Nurhakki Nurhakki, Ahmad Sultra Rustan, Muhammad Taufiq Syam
المصدر: Jurnal Adabiyah, Vol 21, Iss 1, Pp 216-233 (2021)
مصطلحات موضوعية: habituasi, kerukunan beragama, tongkonan, toraja, Islam. Bahai Faith. Theosophy, etc., BP1-610, Social sciences (General), H1-99
وصف الملف: electronic resource
-
5
المصدر: Jurnal Dakwah Risalah, Vol 32, Iss 1, Pp 20-39 (2021)
مصطلحات موضوعية: Local culture, Procession, adaptation of da’wah, BP1-253, Qualitative descriptive, Subject (philosophy), acculturation of culture and religion, Islam, Representation (arts), HM401-1281, tolak bala, Sociology (General), Sociology, Social science
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7fa154d0bcebb8d95c37e2c7bba9fbaf
http://ejournal.uin-suska.ac.id/index.php/risalah/article/view/12857 -
6
المصدر: Jurnal Dakwah Risalah. 32
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0e6e8a7b4e048c8e6388d521e0cf8181
https://doi.org/10.24014/jdr.v32i2.15322 -
7
المؤلفون: Zulkifli Makmur, Muhammad Taufiq Syam, Askar Nur
المصدر: Jurnal Ilmu Komunikasi. 18:269
مصطلحات موضوعية: Information distance, Identification (information), Data collection, Documentation, Coronavirus disease 2019 (COVID-19), Computer science, business.industry, Social distance, Quantitative research, Internet privacy, Social media, business
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b92e66c7bebdd28374ca56564d01326b
https://doi.org/10.31315/jik.v18i3.3684