-
1دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Product & Brand Management, 2020, Vol. 30, Issue 5, pp. 740-753.
-
2
المؤلفون: Lluís Mas, Ashley Churchill, Paul D. Bolls, Emma Rodero, Miguel Barreda Angeles
المساهمون: Communication Science, Network Institute, Communication Choices, Content and Consequences (CCCC)
المصدر: Mas, L, Bolls, P, Rodero, E, Barreda Angeles, M & Churchill, A 2021, ' The impact of the sonic logo’s acoustic features on orienting responses, emotions and brand personality transmission ', Journal of Product & Brand Management, vol. 30, no. 5, pp. 740-753 . https://doi.org/10.1108/JPBM-05-2019-2370
Journal of Product & Brand Management, 30(5), 740-753. Emerald Group Publishing Ltd.مصطلحات موضوعية: Melody, Sonic logo, media_common.quotation_subject, Orienting response, Logo, Multisensory branding, 050105 experimental psychology, Management of Technology and Innovation, Perception, 0502 economics and business, Personality, 0501 psychology and cognitive sciences, Big Five personality traits, Calmness, media_common, Marketing, 05 social sciences, Logos Bible Software, Sound branding, Brand personality, Acoustic features, Gestalt theory, Gestalt psychology, 050211 marketing, Psychology, Cognitive psychology
وصف الملف: application/pdf
-
3دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.