-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Amine Feyzanur Aydar, Murat Toksarı
المصدر: Erciyes İletişim Dergisi, Vol 8, Iss 2, Pp 891-910 (2021)
مصطلحات موضوعية: halkla i̇lişkiler, retro pazarlama, nostalji, Journalism. The periodical press, etc., PN4699-5650
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Murat Toksarı, Mehmet Mürütsoy
المصدر: İtobiad, Vol 6, Iss 2, Pp 921-939 (2017)
مصطلحات موضوعية: pazarlama, outbound pazarlama, inbound pazarlama, geleneksel pazarlama, sosyal medya pazarlaması, marketing, outbound marketing, inbound marketing, traditional marketing, social media marketing, Social Sciences
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Murat AKIN, Murat TOKSARI
المصدر: Isletme ve Iktisat Calismalari Dergisi, Vol 5, Iss 1, Pp 48-59 (2017)
مصطلحات موضوعية: e-retailing, e-service quality, e-s-qual, e-loyalty, e-perakendecilik, e-hizmet kalitesi, e-sadakat, Business, HF5001-6182, Finance, HG1-9999
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Murat TOKSARI, M. Emin İNAL, Recep ÇİÇEK, Murat AKIN
المصدر: Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Vol 12, Iss 1, Pp 29-56 (2010)
مصطلحات موضوعية: Values, Organic Food, Attitude., Social sciences (General), H1-99
وصف الملف: electronic resource
Relation: http://www.sbe.deu.edu.tr/dergi/cilt12.say%C4%B11/murat%20akin.pdf; https://doaj.org/toc/1302-3284
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Murat TOKSARI
المصدر: Yönetim ve Ekonomi, Vol 14, Iss 1, Pp 171-180 (2007)
مصطلحات موضوعية: Hedef Pazar Belirleme, Analitik Hiyerarşi Prosesi, Mobilya Sektörü, Determination of Target Market, Analytical Hierarchy Process, Furniture Sector, Management. Industrial management, HD28-70, Economics as a science, HB71-74
وصف الملف: electronic resource
-
6
المؤلفون: Murat TOKSARI
المصدر: Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi. :700-720
مصطلحات موضوعية: General Medicine
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::72ad6f37bbcde2e9db08a385a23100a5
https://doi.org/10.19145/e-gifder.1105653 -
7
المؤلفون: Murat TOKSARI, Amine Feyzanur AYDAR
المساهمون: İstanbul Ticaret Üniversitesi
المصدر: Intermedia International E-journal. 9:97-119
مصطلحات موضوعية: Halkla İlişkiler, Kadınların Toplumdaki Rolü, Reklamlarda Kadın İmgesi, Femvertising, General Agricultural and Biological Sciences
وصف الملف: application/pdf
-
8
المؤلفون: Murat TOKSARI, İsmail DEMİRBAĞ
المصدر: Elektronik Cumhuriyet İletişim Dergisi.
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::31bfc552a85d6f5cf33141892b810149
https://doi.org/10.54089/ecider.1204133 -
9
المؤلفون: Mert Susur, Murat Toksari
المصدر: Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi. :110-127
مصطلحات موضوعية: Psychology
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b2af089f04c305757a406810410112e2
https://doi.org/10.31123/akil.988831 -
10
المؤلفون: Murat Toksari, Yeşim Tuba Ülger
المصدر: Giresun Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 6:116-128
مصطلحات موضوعية: Business administration, General Medicine, Sociology
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::834559722f076caf1a36afc58a9928e5
https://doi.org/10.46849/guiibd.823445