-
1كتاب
المؤلفون: Murphy, Jeremy T., Levinson, Meira
المصدر: Harvard Education Press. 2023.
Peer Reviewed: N
Page Count: 232
Descriptors: College Instruction, Undergraduate Study, Graduate Study, Active Learning, College Faculty, Teaching Methods, Instructional Effectiveness
-
2دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Murphy, Jeremy T. (ORCID
0000-0002-7779-9856 )المصدر: History of Education Quarterly. Nov 2021 61(4):503-533.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 31
Descriptors: Teacher Improvement, Faculty Mobility, Educational Change, Educational History, Student Centered Learning, Females, Teacher Supply and Demand, Teaching Methods
مصطلحات جغرافية: Massachusetts
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Murphy, Jeremy T.
المصدر: Schools: Studies in Education. Spr 2020 17(1):28-42.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 15
Descriptors: School Uniforms, Public Schools, School Policy, Beginning Teachers, Teacher Attitudes, High School Teachers
مصطلحات جغرافية: Maryland (Baltimore)
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Murphy, Jeremy T.
المصدر: Teachers College Record. 2020 122(9).
Peer Reviewed: Y
Page Count: 44
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: MURPHY, JEREMY T.
المصدر: The English Journal, 2020 May 01. 109(5), 88-88.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/26985363
-
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8مراجعة
المؤلفون: Murphy, Jeremy T.
المصدر: History of Education; Jul2024, Vol. 53 Issue 4, p775-777, 3p
مصطلحات موضوعية: BLACK educators, NONFICTION
Reviews & Products: JIM Crow's Pink Slip: The Untold Story of Black Principal & Teacher Leadership (Book)
People: FENWICK, Leslie T.
-
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.