يعرض 1 - 10 نتائج من 287 نتيجة بحث عن '"Mutlu, Hakan"', وقت الاستعلام: 0.89s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    المصدر: IEEE Internet of Things Magazine IEEE Internet Things M. Internet of Things Magazine, IEEE. 5(2):96-101 Jun, 2022

  2. 2
  3. 3
  4. 4
    دورية أكاديمية

    المصدر: In International Journal of Gastronomy and Food Science March 2023 31

  5. 5
  6. 6
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Dursun, MehtapAff20, Goker, NazliAff20, Mutlu, HakanAff20

    المساهمون: Kacprzyk, Janusz, Series EditorAff1, Pal, Nikhil R., Advisory EditorAff2, Bello Perez, Rafael, Advisory EditorAff3, Corchado, Emilio S., Advisory EditorAff4, Hagras, Hani, Advisory EditorAff5, Kóczy, László T., Advisory EditorAff6, Kreinovich, Vladik, Advisory EditorAff7, Lin, Chin-Teng, Advisory EditorAff8, Lu, Jie, Advisory EditorAff9, Melin, Patricia, Advisory EditorAff10, Nedjah, Nadia, Advisory EditorAff11, Nguyen, Ngoc Thanh, Advisory EditorAff12, Wang, Jun, Advisory EditorAff13, Kahraman, Cengiz, editorAff14, Cebi, Selcuk, editorAff15, Cevik Onar, Sezi, editorAff16, Oztaysi, Basar, editorAff17, Tolga, A. Cagri, editorAff18, Sari, Irem Ucal, editorAff19

    المصدر: Intelligent and Fuzzy Techniques in Big Data Analytics and Decision Making : Proceedings of the INFUS 2019 Conference, Istanbul, Turkey, July 23-25, 2019. 1029:1138-1143

  7. 7
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: A centenarian country, a sexagenarian journal: The history and a bibliometric review attempt of Antropoloji from 1963 to 2023. (English)

    المؤلفون: Mutlu, Hakan

    المصدر: Antropoloji; 2023 Special Issue, p1-19, 19p

  8. 8
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: THE MEDIATING AND REGULATORY ROLE OF ORGANIZATIONAL DESENSITIZATION IN THE RELATIONSHIP BETWEEN SHRINKAGE OF AIM AND LOSS OF MOTIVATION. (English)

    المؤلفون: TUTAR, Hasan, MUTLU, Hakan Tahiri

    المصدر: Journal of Management & Economics Research; eyl2023, Vol. 21 Issue 3, p176-195, 20p

    مصطلحات موضوعية: MOTIVATION (Psychology)

  9. 9
    دورية أكاديمية
  10. 10
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Визначення взаємозв'язку між способом життя споживачів та їх імпульсивними покупками (Ukrainian)

    المصدر: Marketing & Management of Innovations / Marketing ì Menedžment Ìnnovacìj; 2023, Vol. 14 Issue 3, p37-55, 19p

    مصطلحات جغرافية: TURKEY