-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Morano, Stephanie (ORCID
0000-0002-3061-9926 ), Markelz, Andrew M., Randolph, Kathleen M. (ORCID0000-0003-4241-8678 ), Myers, Anna Moriah, Church, Naomiالمصدر: Intervention in School and Clinic. Sep 2021 57(1):15-22.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 8
Descriptors: Student Motivation, Elementary School Students, At Risk Students, Students with Disabilities, Behavior Disorders, Emotional Disturbances, Learner Engagement, Mathematics Achievement, Mathematics Instruction, Instructional Effectiveness, Regular and Special Education Relationship, Evidence Based Practice, Positive Reinforcement, Rewards, Self Management, Attention, Preferences
-
2تقرير
المؤلفون: Cook, Bryan G., Beahm, Lydia A., Myers, Anna Moriah, VanUitert, Victoria J., Wilson, Sarah Emily
المصدر: Advances in Learning and Behavioral Disabilities. 2021.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 14
Descriptors: Science Education, Special Education, Educational Research, Scientific Research, Access to Information, Educational Change
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Intervention in School and Clinic. Nov 2019 55(2):103-112.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 10
-
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5دورية أكاديمية
المصدر: Reading in Virginia; 2022/2023, p59-66, 8p
مصطلحات موضوعية: WRITING instruction, ACADEMIC language
-
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.