-
1دورية أكاديمية
المصدر: مدیریت بازرگانی, Vol 14, Iss 4, Pp 573-601 (2022)
مصطلحات موضوعية: ado-tcm framework, bibliometric, brand engagement, digital content marketing, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Nader Seyyedamiri, Mohammad Jalali, Sareh Ghamkhar, Ali Davari
المصدر: مدیریت بازرگانی, Vol 13, Iss 3, Pp 633-654 (2021)
مصطلحات موضوعية: social identity, brand interest, brand loyalty, brand trust, commitment to society, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Saheb Imani, Pantea Foroudi, Nader Seyyedamiri, Niloofar Dehghani
المصدر: Cogent Business & Management, Vol 7, Iss 1 (2020)
مصطلحات موضوعية: complementary partial mediation, internal marketing, organizational learning, employee performance, organizational innovation, oil and gas industry, emerging markets, iran, Business, HF5001-6182, Management. Industrial management, HD28-70
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2331-1975
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Nader Seyyedamiri, Morteza Hendijani Fard
المصدر: تحقیقات بازار یابی نوین, Vol 7, Iss 1, Pp 59-74 (2017)
مصطلحات موضوعية: Technology commercialization competence, Market orientation, Competitive advantage, Cost advantage, Differentiation advantage, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
-
5
المصدر: Consumer Behavior in Tourism and Hospitality. 17:161-179
-
6دورية أكاديمية
المصدر: MDPI, Sustainability. 14(4):1-18
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Navid Mohammadi, Nader Seyyedamiri, Saeed Heshmati
المصدر: Emerald Group Publishing Limited, Nankai Business Review International. 14(4):595-625
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Nader Seyyedamiri, Ali Hamedanian Pour, Ehsan Zaeri, Alireza Nazarian
المصدر: Taylor & Francis Journals, Current Issues in Tourism. 25(9):1451-1466
-
9
المصدر: The Emerald Handbook of Multi-Stakeholder Communication ISBN: 9781800718982
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::524948aa27aa0a28df89092be503892c
https://doi.org/10.1108/978-1-80071-897-520221023 -
10
المؤلفون: Alireza Nankali, Nader Seyyedamiri, Tahmoures Hassan Gholipour, Pantea Foroudi, Datis Khajeheian, Fatemeh Dekamini
المصدر: The Emerald Handbook of Multi-Stakeholder Communication ISBN: 9781800718982
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5e3d6265d47baf49991636126c73b96c
https://doi.org/10.1108/978-1-80071-897-520221043