-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Fahimeh Rafi, Natasha Pourdana
المصدر: Language Testing in Asia, Vol 13, Iss 1, Pp 1-18 (2023)
مصطلحات موضوعية: Collaboration, Diagnostic assessment, Differentiated instruction, Google Meet, Tiered task, Language and Literature
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2229-0443
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Maryam Oghabi, Natasha Pourdana
المصدر: زبان پژوهی, Vol 14, Iss 42, Pp 39-68 (2023)
مصطلحات موضوعية: attitude, awareness, perception, plagiarism, sociocultural beliefs, Philology. Linguistics, P1-1091
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Fateme Nikmard, Kobra Tavassoli, Natasha Pourdana
المصدر: Language Testing in Asia, Vol 13, Iss 1, Pp 1-19 (2023)
مصطلحات موضوعية: Questionnaire, Reliability, Test administration, Test structure, Test-taker, University Entrance Exam of English (UEEE), Language and Literature
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2229-0443
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Esmaeil Hassannejad, Farid Ghaemi, Natasha Pourdana
المصدر: Iranian Journal of Applied Language Studies, Vol 14, Iss 1, Pp 109-128 (2022)
مصطلحات موضوعية: culture-oriented content, cblt, productive skills, eap, first culture, Language and Literature
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Natasha Pourdana
المصدر: Asian-Pacific Journal of Second and Foreign Language Education, Vol 7, Iss 1, Pp 1-21 (2022)
مصطلحات موضوعية: Collaborative writing, Computer-assisted, DIA, Higher-level skills, Learner engagement, Lower-level skills, Special aspects of education, LC8-6691, Language acquisition, P118-118.7
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2363-5169
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Fahimeh Rafi, Natasha Pourdana, Farid Ghaemi
المصدر: Journal of Modern Research in English Language Studies, Vol 9, Iss 2, Pp 1-26 (2022)
مصطلحات موضوعية: computer-mediated, diagnostic assessment, differentiated instructions, mixed-ability, google meet, English language, PE1-3729
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Natasha Pourdana, Kobra Tavassoli
المصدر: Language Testing in Asia, Vol 12, Iss 1, Pp 1-19 (2022)
مصطلحات موضوعية: E-Portfolio assessment, Genre-based writing, Higher-level skills, Learner engagement, Lower-level skills, Language and Literature
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2229-0443
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Natasha Pourdana, Soheila Asghari
المصدر: Language Testing in Asia, Vol 11, Iss 1, Pp 1-22 (2021)
مصطلحات موضوعية: Descriptive writing, Genre-based, Narrative writing, Peer assessment, Teacher assessment, Language and Literature
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2229-0443
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Natasha Pourdana, Payam Nour, Fariba Yousefi
المصدر: Asian-Pacific Journal of Second and Foreign Language Education, Vol 6, Iss 1, Pp 1-18 (2021)
مصطلحات موضوعية: Corrective, Discourse markers, Feedback, Metalinguistic, Mobile-mediated, Special aspects of education, LC8-6691, Language acquisition, P118-118.7
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2363-5169
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Maryam Oghabi, Natasha Pourdana, Farid Ghaemi
المصدر: Applied Research on English Language, Vol 9, Iss 2, Pp 277-302 (2020)
مصطلحات موضوعية: attitude, awareness, perception, plagiarism, questionnaire, sociocultural beliefs, Special aspects of education, LC8-6691, English language, PE1-3729
وصف الملف: electronic resource