-
1دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Documentation, 2024, Vol. 80, Issue 7, pp. 187-205.
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Cohen, Alexa, Lambert, Calvin, Yanik, Megan, Nathan, Lisa, Rosenberg, Henri M., Tavella, Nicola, Bianco, Angela, Futterman, Itamar, Haberman, Shoshana, Griffin, Myah M., Limaye, Meghana, Owens, Thomas, Brustman, Lois, Wu, Haotian, Dar, Pe'er, Jessel, Rebecca H., Doulaveris, Georgios
المصدر: In American Journal of Obstetrics & Gynecology MFM July 2024 6(7)
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Mabi, Millicent N., O'Brien, Heather L., Nathan, Lisa P.
المصدر: Journal of Documentation, 2022, Vol. 79, Issue 1, pp. 203-223.
-
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Webster, Tenny, Gollner, Kathleen, Nathan, Lisa
المصدر: Information Research: An International Electronic Journal. Sep 2015 20(3).
Peer Reviewed: Y
Page Count: 35
Descriptors: Neighborhoods, Books, Shared Resources and Services, Urban Areas, News Media, News Reporting, Interviews, Grounded Theory, Printed Materials, Mixed Methods Research, Content Analysis, Case Studies, Sense of Community, Information Dissemination, Questionnaires, Cataloging, Literacy, Socialization, Citizen Participation
-
7
المؤلفون: Bates, Oliver, Thomas, Vanessa, Remy, Christian, Friday, Adrian, Nathan, Lisa, Hazas, Mike, Mann, Samuel
المصدر: interactions. 25(5):60-67
وصف الملف: electronic
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Nathan, Lisa P., MacGougan, Alice, Shaffer, Elizabeth
المصدر: Journal of Education for Library and Information Science. Spr 2014 55(2):112-132.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 21
Descriptors: Social Networks, School Policy, Educational Technology, Online Courses, Information Policy, Surveys, Teacher Role, College Faculty, Technology Uses in Education, Privacy, Intellectual Property, Copyrights, Professional Identity, Student Records, Guides, Information Science, Graduate Study, Graduate Students, Coding, Teacher Student Relationship, Power Structure, Administrator Attitudes, Teacher Attitudes, Policy Formation, Foreign Countries
مصطلحات جغرافية: Canada
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Nathan, Lisa P., Perreault, Amy
المصدر: The International Journal of Information, Diversity, & Inclusion, 2018 Jan 01. 2(1/2), 67-85.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/48644840
-
10
المؤلفون: Ahmed, Syed Ishtiaque, Amrute, Sareeta, Bardzell, Jeffrey, Bardzell, Shaowen, Bidwell, Nicola, Dillahunt, Tawanna, Gaytán, Sane, Karusala, Naveena, Kumar, Neha, Guzmán, Rigoberto Lara, Mustafa, Maryam, Nardi, Bonnie, Nathan, Lisa, Parvin, Nassim, Patin, Beth, Reynolds-Cuéllar, Pedro, Rouse, Rebecca, Spiel, Katta, Prietch, Soraia Silva, Wang, Ding, Wong-Villacrés, Marisol
المصدر: interactions. 29(5):78-82
مصطلحات موضوعية: GAME Research Group
وصف الملف: print