-
1دورية أكاديمية
المصدر: Case Reports in Women's Health, Vol 19, Iss , Pp - (2018)
مصطلحات موضوعية: Surgery, RD1-811, Gynecology and obstetrics, RG1-991
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Nel, E., Kristensson, P.O., MacKay, D.J.C.
المصدر: IEEE Transactions on Pattern Analysis and Machine Intelligence IEEE Trans. Pattern Anal. Mach. Intell. Pattern Analysis and Machine Intelligence, IEEE Transactions on. 41(11):2756-2769 Nov, 2019
-
3دورية
المؤلفون: Wither, David, Orchiston, C. (Caroline), Nel, E. L.
المصدر: Policy quarterly (Victoria University of Wellington. Institute for Governance and Policy Studies), Feb 2023; v.19 n.1:p.58-66
URL الوصول: https://ojs.victoria.ac.nz/pq/issue/view/886/85
https://ndhadeliver.natlib.govt.nz/delivery/DeliveryManagerServlet?dps_pid=IE85644549 -
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Nel, E.-M., du Preez, J.A., Herbst, B.M.
المصدر: IEEE Transactions on Pattern Analysis and Machine Intelligence IEEE Trans. Pattern Anal. Mach. Intell. Pattern Analysis and Machine Intelligence, IEEE Transactions on. 27(11):1733-1746 Nov, 2005
-
5دورية أكاديمية
المصدر: The Geographical Journal, 1997 Mar 01. 163(1), 57-64.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/3059686
-
6مؤتمر
المؤلفون: Nel, E., du Preez, J.A., Herbst, B.M.
المصدر: Eighth International Conference on Document Analysis and Recognition (ICDAR'05) Document Analysis and Recognition Document Analysis and Recognition, 2005. Proceedings. Eighth International Conference on. :41-45 Vol. 1 2005
Relation: Proceedings. Eighth International Conference on Document Analysis and Recognition
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Grobler, J. Paul, Hayter, Kyla N., Labuschagne, Christiaan, Nel, E. J., Coetzer, Willem G.Aff14
المصدر: Mammalian Biology: Zeitschrift für Säugetierkunde. 82(1):27-33
-
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Nel, E., Wilkinson, A. C.
المصدر: South African Journal of Higher Education. 2008 22(1):144-174.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 31
Descriptors: Higher Education, Foreign Countries, Blended Learning, Online Courses, Computer Uses in Education, Undergraduate Study, Inquiry, Teaching Methods, Conventional Instruction, Surveys, Instructional Effectiveness, Questionnaires, Student Diversity, Student Attitudes, Cooperative Learning, Ethics, Interpersonal Communication, Grading, Feedback (Response), College Students
مصطلحات جغرافية: South Africa
URL الوصول: http://www.sajhe.org.za/