-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: Concordance and quality of medical records in medical students: Do they reflect the reality of practice? (English)
المؤلفون: Cervera-Barba, Emilio, Denizon-Arranz, Sophia, Mateos-Rodríguez, Alonso, Neria-Serrano, Fernando
المصدر: In Educación Médica May-June 2024 25(3)
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: Competence concordance between the Objective Structured Clinical Examination and the Computerized Case-clinical Test in medicine: are we assessing the same thing? (English)
المؤلفون: Cervera-Barba, Emilio, Blanco-Canseco, José Manuel, Fidalgo-Montero, Pilar, Gámez-Cabero, M. Isabel, Hijano-Bandera, Francisco, Holgado-Catalán, M. Soledad, Salinas-Gabiña, Irene, Neria-Serrano, Fernando, Castañeda-Vozmediano, Raúl, Denizon-Arranz, Sophia
المصدر: In Educación Médica November-December 2023 24(6)
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Rubio-Chacón, Carlos, Mateos-Rodríguez, Alonso, Neria-Serrano, Fernando, Del Rio-Gallegos, Francisco, Andrés-Belmonte, Amado
المصدر: In Resuscitation August 2023 189
-
4رسالة جامعية
المؤلفون: Neria Serrano, Fernando
مرشدي الرسالة: Caramelo Díaz, Carlos (dir.), Castilla Moro, Mª Angeles (dir.), Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Bioquímica
مصطلحات موضوعية: Hipoxia celular - Tesis doctorales
URL الوصول: http://hdl.handle.net/10486/1794
-
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Rubio-Chacón, Carlos, Mateos-Rodríguez, Alonso, Neria-Serrano, Fernando, Del Rio-Gallegos, Francisco, Andrés-Belmonte, Amado
المصدر: In Resuscitation December 2023 193
-
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Denizon Arranz, Sophia, Monge Martín, Diana, Caballero Martínez, Fernando, Neria Serrano, Fernando, Chica Martínez, Patricia, Ruiz Moral, Roger
المصدر: Healthcare (2227-9032); Jun2023, Vol. 11 Issue 12, p1699, 11p
-
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.