-
1دورية أكاديمية
المصدر: Abdimas: Jurnal Pengabdian Masyarakat Universitas Merdeka Malang, Vol 7, Iss 4, Pp 873-884 (2022)
مصطلحات موضوعية: digital brochure, digital economy, msme, online promotion, Human settlements. Communities, HT51-65
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Eko Mohammad Fitrianto, Nofiawaty ., Iisnawati .
المصدر: Sriwijaya International Journal of Dynamic Economics and Business, Vol 4, Iss 1, Pp 21-30 (2020)
مصطلحات موضوعية: brand ambassador, viscap, celebrity endorser, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Nofiawaty Nofiawaty, Iisnawati Iisnawati, Achmad Nazaruddin
المصدر: Sriwijaya International Journal of Dynamic Economics and Business, Vol 3, Iss 4 (2020)
مصطلحات موضوعية: Experiential, Loyalty, Market Place, Online, South Sumatera, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Zakaria Wahab, Rio Adistia Tama, Muchsin Saggaf Shihab, Achmad Widad, Nofiawaty Nofiawaty, Yuliansyah M. Diah
المصدر: Sriwijaya International Journal of Dynamic Economics and Business, Vol 1, Iss 3 (2017)
مصطلحات موضوعية: Environment Concern, Green Advertising, Costumer Behavior, Green Purchasing, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Elfaridzi, M. Thoriq, Nofiawaty, Nailis, Welly
المصدر: KnE Social Sciences; 5/3/2024, p598-608, 11p
مصطلحات موضوعية: SOCIAL responsibility of business, BRAND awareness, SOCIAL influence, MULTIPLE regression analysis, HUMAN resources departments
-
6
المؤلفون: Muhammad Rifqi Albanna, Dessy Yunita, Nofiawaty Nofiawaty
المصدر: JURNAL MANAJEMEN DAN BISNIS SRIWIJAYA. 20:159-172
مصطلحات موضوعية: General Medicine
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f14bf4847e5735624f2c508b53c1f79c
https://doi.org/10.29259/jmbs.v20i3.18731 -
7
المؤلفون: Hera Febria Mavilinda, Lina Dameria Siregar, Nofiawaty Nofiawaty, Kemas Muhammad Husni Thamrin, Isni Andriana, Akhmad Nazaruddin
المصدر: Sricommerce: Journal of Sriwijaya Community Services. 2:17-28
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ea53e8339cbf7a65c34278b626e4153b
https://doi.org/10.29259/jscs.v2i1.29 -
8
المؤلفون: Iisnawati, Nofiawaty, Eko Fitrianto
المصدر: Sriwijaya International Journal of Dynamic Economics and Business, Vol 4, Iss 1, Pp 21-30 (2020)
مصطلحات موضوعية: HF5001-6182, media_common.quotation_subject, Advertising, celebrity endorser, brand ambassador, viscap, Research purpose, Object (philosophy), language.human_language, Indonesian, Power (social and political), Originality, Credibility, language, Business, Meaning (linguistics), media_common
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4a6c20c03d7b7e682509a416dc601ee4
http://sijdeb.unsri.ac.id/index.php/SIJDEB/article/view/175 -
9
المؤلفون: Hera Febria Mavilinda, Akhmad Nazaruddin, Nofiawaty Nofiawaty, Islahuddin Daud, Lina Dameria S.
المصدر: SELAPARANG Jurnal Pengabdian Masyarakat Berkemajuan. 5:627
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c411c7f4371dbcd44ee69133d1ac8c1f
https://doi.org/10.31764/jpmb.v5i1.6156 -
10
المؤلفون: Nofiawaty .
المصدر: Jurnal Pengabdian Sriwijaya. 7:760-764
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e999aebb3d22a99a6d3cd31a8705eda9
https://doi.org/10.37061/jps.v7i2.9763