-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Graven, MellonyAff1, IDs11858023015379_cor1, Jorgensen, Robyn
المصدر: ZDM – Mathematics Education. 56(3):319-333
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Graven, Mellony, Coles, Alf
المصدر: ZDM: Mathematics Education. :1-13
-
3دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
4
المؤلفون: Alf T Coles, Mellony Graven
المصدر: Graven, M & Coles, A 2017, ' Resisting the desire for the unambiguous : productive gaps in researcher, teacher and student interpretations of a number story task ', ZDM . https://doi.org/10.1007/s11858-017-0863-7
مصطلحات موضوعية: business.product_category, Task specification, Number stories, General Mathematics, 05 social sciences, Context (computing), 050301 education, Job design, Numeracy task design, Education, Task (project management), Numeracy, Situated, Pedagogy, ComputingMilieux_COMPUTERSANDEDUCATION, Task analysis, Mathematics education, 0501 psychology and cognitive sciences, business, Psychology, Mathematics instruction, 0503 education, 050104 developmental & child psychology, Worksheet
وصف الملف: application/pdf
-
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
6مورد إلكتروني
المصدر: Australian Journal of Language and Literacy
مصطلحات الفهرس: early years maths, early years operations, functional linguistics, linguistic analysis, worded maths problems, written number stories, Contribution to Journal
URL: Abel, Keiran & Exley, Beryl (2008) Using Halliday's functional grammar to examine early years worded mathematics texts. Australian Journal of Language and Literacy, 31(3), pp. 227-241.