-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Odegaard, Denese
المصدر: Music Educators Journal, 2020 Sep 01. 107(1), 4-4.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/27000805
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Odegaard, Denese
المصدر: Music Educators Journal, 2018 Jun 01. 104(4), 8-8.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/26588646
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Odegaard, Denese
المصدر: Music Educators Journal, 2018 Mar 01. 104(3), 12-12.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/26588630
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Odegaard, Denese
المصدر: Music Educators Journal, 2017 Dec 01. 104(2), 7-8.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/26588606
-
5مورد إلكتروني
المؤلفون: Koppang, Angie, Loe, Linda, Neumann, Scott, Stordalen, Emilie, Vranna, Jeff, Hagen, Sarah, Odegaard, Denese, North Dakota State Dept. of Public Instruction, Bismarck.
Peer Reviewed: N
Page Count: 60
Descriptors: Academic Standards, Benchmarking, Elementary Secondary Education, Music, Music Activities, Music Education, Performance Based Assessment, Public Schools, State Standards, Student Educational Objectives, Student Evaluation
مصطلحات جغرافية: North Dakota
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Odegaard, Denese
المصدر: Music Educators Journal, 2017 Sep 01. 104(1), 7-8.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/44677991
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Odegaard, Denese
المصدر: Music Educators Journal, 2017 Jun 01. 103(4), 6-7.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/44677934
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Odegaard, Denese
المصدر: Music Educators Journal, 2017 Mar 01. 103(3), 6-7.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/44677835
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Odegaard, Denese
المصدر: Music Educators Journal, 2016 Dec 01. 103(2), 6-7.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/44678212
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Odegaard, Denese
المصدر: Music Educators Journal, 2016 Sep 01. 103(1), 5-6.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/44677785