-
1دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Marketing; May2024, Vol. 88 Issue 3, p88-109, 22p
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Li, Jiatao, Chen, Ziyi, Kwon, Ohchan, Wang, JueAff4, IDs41267024007315_cor4
المصدر: Journal of International Business Studies. :1-11
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Sanchita, Kuchi, Gupta, Sumeet
المصدر: California Management Review; Nov2023, Vol. 66 Issue 1, p72-95, 24p
مصطلحات موضوعية: VALUE (Economics), ONLINE marketplaces, ECONOMIC competition, BUSINESS success, MARKETS, INVESTOR confidence, PROFITABILITY, NEW business enterprises, NETWORK effect, VALUE chains
مصطلحات جغرافية: INDIA
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Management Information Systems; 2023, Vol. 40 Issue 4, p1328-1357, 30p, 5 Diagrams, 9 Charts, 2 Graphs
مصطلحات موضوعية: ONLINE marketplaces, INTERNET sales, TOPOLOGICAL degree, MODEL theory, MARKET share
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Zwass, Vladimir
المصدر: Journal of Management Information Systems; 2023, Vol. 40 Issue 4, p1035-1038, 4p
-
6دورية
المؤلفون: Martin, Iain
المصدر: Forbes; Apr/May2024, Vol. 207 Issue 2, p42-44, 3p, 2 Color Photographs, 1 Graph
مصطلحات موضوعية: BUSINESSPEOPLE, INVESTORS, CLOTHING & dress, CONSUMERS, ONLINE marketplaces
-
7دورية
المؤلفون: He, Sherry, Hollenbeck, Brett, Proserpio, Davide
المصدر: Communications of the ACM; Oct2023, Vol. 66 Issue 10, p98-105, 8p, 1 Chart, 12 Graphs
مصطلحات موضوعية: CONSUMERS' reviews, SOCIAL media, INTERNET fraud, ONLINE marketplaces
الشركة/الكيان: AMAZON.COM Inc.
Reviews & Products: FACEBOOK (Web resource)
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Jung, Miyeon, Ryu, Sunghan, Han, Sang Pil, Cho, Daegon
المصدر: Journal of Marketing; Jul2023, Vol. 87 Issue 4, p528-549, 22p, 1 Diagram, 10 Charts, 6 Graphs
مصطلحات موضوعية: CONSUMERS' reviews, PSYCHOLOGICAL reactance, ONLINE marketplaces, MEMORY, MARKETING
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Long, Fei, Amaldoss, Wilfred
المصدر: Marketing Science; Sep/Oct2024, Vol. 43 Issue 5, p925-952, 28p
مصطلحات موضوعية: ONLINE marketplaces, CONSUMERS, PRICES, ELECTRONIC commerce, ADVERTISING, HOUSE brands
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Ke, T. Tony, Sun, Monic, Jiang, Baojun
المصدر: Marketing Science; Sep/Oct2024, Vol. 43 Issue 5, p1081-1101, 21p
مصطلحات موضوعية: PRICES, USER-generated content, QUALITY of service, TARGET marketing, PRICE increases, ONLINE marketplaces