-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Chen, JieAff1, Aff2, Xu, Kunpei, Chen, Yukun, Lin, JiaxinAff4, IDs1214402305105y_cor4
المصدر: Current Psychology: A Journal for Diverse Perspectives on Diverse Psychological Issues. 43(12):10631-10646
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Huang, QiangAff1, IDs10639022109633_cor1
المصدر: Education and Information Technologies: The Official Journal of the IFIP Technical Committee on Education. 27(6):7973-7992
-
3دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Gaillat, Thomas, Schuwer, Martine, Belan, Sophie
المصدر: Recherche et pratiques pédagogiques en langues de spécialitéOpenAIRE.
مصطلحات موضوعية: grammar, online English course, task-based learning (TBL), linguistic progression, second language acquisition (SLA), teaching scenario, language conceptualisation approach, e-education didactics, language didactics, grammaire, didacticiel en anglais, démarche actionnelle, progression linguistique, acquisition d’une langue étrangère, scénario d’apprentissage, pratique raisonnée de la langue (PRL), grammaire anglaise, grammaire énonciative, didactique
Relation: http://journals.openedition.org/apliut/basictei/4929; http://journals.openedition.org/apliut/tei/4929
URL الوصول: http://journals.openedition.org/apliut/4929
-
5
المؤلفون: Sijing Zhou, Huiling Zhu, Yu Zhou
المصدر: Sustainability; Volume 14; Issue 17; Pages: 10468
مصطلحات موضوعية: synchronous online English course, basic psychological needs, learning engagement, behavioral intention, Renewable Energy, Sustainability and the Environment, Geography, Planning and Development, Building and Construction, Management, Monitoring, Policy and Law
وصف الملف: application/pdf
-
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8
المؤلفون: Du, Min
مصطلحات موضوعية: design-based research, Online English course, Complex educational design, Course design, ComputingMilieux_COMPUTERSANDEDUCATION, Communicative competence, Chinese English learners
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0b2213e4c8ec6677be8f7c2e4c097205
-
9
المؤلفون: Irene Brainnita Oktarin, Tyas Desita Wengrum
المصدر: Premise Journal, Vol 10, Iss 2, Pp 236-249 (2021)
مصطلحات موضوعية: Enthusiasm, communication strategy, online english course, LC8-6691, Process (engineering), media_common.quotation_subject, PE1-3729, Collaborative learning, Burnout, Project-based learning, Special aspects of education, English language, Case method, Problem-based learning, ComputingMilieux_COMPUTERSANDEDUCATION, Mathematics education, Psychology, Qualitative research, media_common
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ab27de943e12c33e8295604c7a927789
https://doi.org/10.24127/pj.v10i2.4262 -
10دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.