-
1دورية أكاديمية
مصطلحات موضوعية: Education Policy, Sociology and Philosophy, Education, Pediatric, Basic Behavioral and Social Science, Prevention, Behavioral and Social Science, school climate, school attendance, student mobility, neighborhood safety, socioeconomic factors in education
URL الوصول: https://escholarship.org/uc/item/3vq3m0jr
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Suttiratana, Sakinah C.Aff1, Aff2, IDs40429023005213_cor1, Kong, Grace, Li, Wei, Ouellette, Rachel R., Balasuriya, Lilanthi, Funaro, Melissa, Arnold, Cole, Krishnan-Sarin, Suchitra
المصدر: Current Addiction Reports. 10(4):825-836
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Ouellette, Rachel R., Morean, Meghan E., Lee, Juhan, Kong, Grace
المصدر: In Addictive Behaviors October 2024 157
-
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Kong, Grace, Lee, Juhan, Ouellette, Rachel R., Morean, Meghan E.
المصدر: Pediatrics; Jul2024, Vol. 154 Issue 1, p1-9, 9p
-
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Kratz, Hilary E., Locke, Jill, Piotrowski, Zinnia, Ouellette, Rachel R., Xie, Ming, Stahmer, Aubyn C., Mandell, David S.
المصدر: Journal of Psychoeducational Assessment. Jul 2015 33(4):329-338.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 10
Sponsoring Agency: Institute of Education Sciences (ED)
National Institute of Mental Health (DHHS/NIH)Descriptors: Special Education Teachers, Teacher Aides, Autism, Pervasive Developmental Disorders, Surveys, Group Unity, Interrater Reliability, Factor Structure, Statistical Analysis, Interprofessional Relationship, Factor Analysis
Assessment and Survey Identifiers: Maslach Burnout Inventory
IES Funded: Yes
-
10تقرير
المؤلفون: Kratz, Hilary E., Locke, Jill, Piotrowski, Zinnia, Ouellette, Rachel R., Xie, Ming, Stahmer, Aubyn C., Mandell, David S.
المصدر: Grantee Submission. 2014Journal of Psychoeducational Assessment.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 10
Sponsoring Agency: Institute of Education Sciences (ED)
National Institute of Mental Health (DHHS/NIH)Descriptors: Special Education Teachers, Teacher Aides, Autism, Pervasive Developmental Disorders, Surveys, Group Unity, Interrater Reliability, Factor Structure, Statistical Analysis, Interprofessional Relationship, Factor Analysis
Assessment and Survey Identifiers: Maslach Burnout Inventory
IES Funded: Yes