-
1تقرير
المؤلفون: Overbay, Shannon, Joslin, Samuel, Kainen, Paul C.
مصطلحات موضوعية: Mathematics - Combinatorics, 05C10, 05C15, 05C78
URL الوصول: http://arxiv.org/abs/2404.19200
-
2تقرير
المؤلفون: Kainen, Paul C., Overbay, Shannon
المصدر: Bulletin of the Institute of Combinatorics and its Applications, vol 99, 2023, pp 52--57
مصطلحات موضوعية: Mathematics - Combinatorics, 05C62 (Primary), 05C45, 57M15 (Secondary)
URL الوصول: http://arxiv.org/abs/2303.08306
-
3تقرير
المؤلفون: Kainen, Paul C., Overbay, Shannon
المصدر: Extension of a theorem of Whitney, {\it Appl Math Lett.} 20 (2007) 835--837
مصطلحات موضوعية: Mathematics - Combinatorics, Primary: 05C10 Secondary: 05C15
URL الوصول: http://arxiv.org/abs/2110.00820
-
4تقرير
المؤلفون: Kainen, Paul C., Joslin, Samuel S., Overbay, Shannon
مصطلحات موضوعية: Mathematics - Combinatorics, 05C10 (Primary) 05C15, 68R10 (Secondary)
URL الوصول: http://arxiv.org/abs/2109.10163
-
5تقرير
المؤلفون: Joslin, Samuel S., Kainen, Paul C., Overbay, Shannon
المصدر: {\it Missouri J. of Math. Sci.} {\bf 33}(1) 2021 1--8
مصطلحات موضوعية: Mathematics - Combinatorics, 05C10 (Primary) 05C15 (Secondary)
URL الوصول: http://arxiv.org/abs/2108.11839
-
6تقرير
المؤلفون: Kainen, Paul C., Overbay, Shannon
مصطلحات موضوعية: Mathematics - Combinatorics, 05C10, 05C62, 05C15
URL الوصول: http://arxiv.org/abs/2107.04728
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: McKenzie, ThomasAff1, IDs13370022009978_cor1, Overbay, Shannon
المصدر: Afrika Matematika. 33(2)
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: McKenzie, Thomas, Overbay, Shannon
المصدر: Afrika Matematika. September 2017 28(5-6):823-830
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Overbay, Shannon R., Brod, Mary Jean
المصدر: Mathematics Teaching in the Middle School. Feb 2007 12(6):340-347.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 8
Descriptors: Maya (People), Mathematics Activities, Numbers, Mathematical Concepts, Learning Activities, Middle School Students, Teaching Methods, Mathematics Instruction
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: OVERBAY, SHANNON R., BROD, MARY JEAN
المصدر: Mathematics Teaching in the Middle School, 2007 Feb 01. 12(6), 340-347.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/41182420