-
1دورية أكاديمية
المصدر: Studies in Business and Economics, Vol 17, Iss 2, Pp 300-318 (2022)
مصطلحات موضوعية: customer loyalty, customer satisfaction, service quality (pakserv), customer intimacy, and customer religiosity, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2344-5416
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Abdur Rehman, Mohsin, Khan, Sadaf, Osman, Ismah, Aziz, Khurram, Shams, Ghazal
المصدر: Journal of Islamic Accounting and Business Research, 2021, Vol. 12, Issue 6, pp. 849-871.
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Haron, Razali, Abdul Subar, Noradilah, Ibrahim, Khairunisah
المصدر: Islamic Economic Studies, 2020, Vol. 28, Issue 1, pp. 3-23.
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Abdur Rehman, Mohsin, Osman, Ismah, Aziz, Khurram, Koh, Hannah, Awais, Muhammad
المصدر: Journal of Islamic Marketing, 2019, Vol. 11, Issue 5, pp. 1175-1200.
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Ratnawati, Alifah, Kholis, Noor
المصدر: Journal of Islamic Marketing, 2019, Vol. 11, Issue 4, pp. 1019-1042.
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Razali Haron, Noradilah Abdul Subar, Khairunisah Ibrahim
المصدر: Islamic Economic Studies, Vol 28, Iss 1, Pp 3-23 (2020)
مصطلحات موضوعية: Service quality, Satisfaction, Loyalty, PAKSERV, Islamic bank, Islamic law, KBP1-4860, Economics as a science, HB71-74
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Feras M.I. Alnaser, Mazuri Abd Ghani, Samar Rahi
المصدر: Accounting, Vol 4, Iss 1, Pp 63-72 (2018)
مصطلحات موضوعية: PAKSERV, Cultural context, Customer satisfaction, Customer loyalty, Structural equation modeling (SEM), Accounting. Bookkeeping, HF5601-5689
وصف الملف: electronic resource
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Muhammad Kashif, Mohsin Abdur Rehman, Lina Pileliene
المصدر: The TQM Journal, 2016, Vol. 28, Issue 1, pp. 62-78.
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Yalley, Andrews A., Agyapong, Gloria K. Q.
المصدر: Journal of Financial Services Marketing. June 2017 22(2):43-53
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Muhammad Kashif, Zainudin Awang, John Walsh, Umair Altaf
المصدر: British Food Journal, 2015, Vol. 117, Issue 9, pp. 2344-2360.