-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Zahra Karimi, Hamid Marashi, Behdokht Mall-Amiri
المصدر: Journal of Language Horizons, Vol 8, Iss 2, Pp 33-70 (2024)
مصطلحات موضوعية: choice theory, clinical supervision, learner autonomy, reading comprehension, English language, PE1-3729
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Language Horizons, Vol 8, Iss 2, Pp 7-32 (2024)
مصطلحات موضوعية: critical action, critical reasoning, humor, mixed-methods research, sitcoms, English language, PE1-3729
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Nahid Fallah, Mahmoud Atai, Seyed Mohammad Reza Hashemi
المصدر: Journal of Language Horizons, Vol 8, Iss 2, Pp 125-150 (2024)
مصطلحات موضوعية: eap teacher identity, identity reconstruction, iranian eap teachers, online education, online teacher identity, English language, PE1-3729
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Language Horizons, Vol 8, Iss 2, Pp 71-98 (2024)
مصطلحات موضوعية: goal orientation, listening anxiety, listening comprehension, wtc, English language, PE1-3729
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Language Horizons, Vol 8, Iss 2, Pp 99-124 (2024)
مصطلحات موضوعية: teacher’s beliefs, oral corrective feedback, corrective feedback practices, growth mindset, teacher mindset, qualitative data analysis, English language, PE1-3729
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Language Horizons, Vol 8, Iss 2, Pp 151-178 (2024)
مصطلحات موضوعية: direct cf, indirect cf, reformulation, teaching experience, teacher feedback, English language, PE1-3729
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Rogayeh Eslami, Mahnaz Saeidi, Touran Ahour
المصدر: Research in English Language Pedagogy, Vol 12, Iss 1, Pp 198-226 (2024)
مصطلحات موضوعية: collaborative content learning, collective efficacy, tefl students, Theory and practice of education, LB5-3640, English language, PE1-3729
وصف الملف: electronic resource
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Afsaneh Saeedakhtar, Nasrin Khodaee, Afsar Rouhi, Reza Abdi
المصدر: Research in English Language Pedagogy, Vol 12, Iss 1, Pp 52-76 (2024)
مصطلحات موضوعية: assistive technology, nvda, screen reader, students with vi, vocabulary learning, Theory and practice of education, LB5-3640, English language, PE1-3729
وصف الملف: electronic resource
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Mozhdeh Tahmasbi, Majid Fatahipour, Neda Gharagozloo
المصدر: Research in English Language Pedagogy, Vol 12, Iss 1, Pp 140-172 (2024)
مصطلحات موضوعية: e-platforms, expository writing, metadiscourse instruction, metadiscourse markers, shad application, Theory and practice of education, LB5-3640, English language, PE1-3729
وصف الملف: electronic resource
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Zahra Zamani, Minoo Alemi, Zia Tajeddin
المصدر: Research in English Language Pedagogy, Vol 12, Iss 1, Pp 1-20 (2024)
مصطلحات موضوعية: efl teacher educators (tes), language institute managers, pedagogical roles, perceptions, teacher education, Theory and practice of education, LB5-3640, English language, PE1-3729
وصف الملف: electronic resource