-
1مؤتمر
المؤلفون: Sadaf, Majda, Farooq, Adil, Ullah, Zahid, Ahsan, Muhammad
المصدر: 2024 ELEKTRO (ELEKTRO) ELEKTRO (ELEKTRO), 2024. :1-6 May, 2024
Relation: 2024 ELEKTRO (ELEKTRO)
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Donaldson, Scott I.Aff1, IDs4104202400177y_cor1, Donaldson, Stewart I., McQuaid, Michelle, Kern, Margaret L.
المصدر: International Journal of Applied Positive Psychology. :1-14
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Martín-Díaz, María DoloresAff1, IDs11482024103429_cor1, Fernández-Abascal, Enrique G.
المصدر: Applied Research in Quality of Life: The Official Journal of the International Society for Quality-of-Life Studies. :1-36
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Larsen, EllenAff1, IDs13384024007389_cor1, Barton, Georgina, Turner, Kristina, Garvis, Susie
المصدر: The Australian Educational Researcher: A Publication of the Australian Association for Research in Education. :1-21
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Lee, Alfred S. Y., Fung, Wing KaiAff2, IDs40299023007568_cor2, Chung, Kevin Kien HoaAff3, Aff1
المصدر: The Asia-Pacific Education Researcher. 33(3):603-614
-
6دورية أكاديمية
المصدر: IEEE Transactions on Industrial Electronics IEEE Trans. Ind. Electron. Industrial Electronics, IEEE Transactions on. 70(4):3426-3436 Apr, 2023
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Golubnichy, DmitryAff1, IDs11482023102513_cor1
المصدر: Applied Research in Quality of Life: The Official Journal of the International Society for Quality-of-Life Studies. 19(2):499-521
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Ye, Jian-HongAff1, Aff7, Wu, Yu-Tai, Wu, Yu-FengAff3, IDs1214402304954x_cor3, Chen, Mei-Yen, Nong, Weiguaju, Lee, Yi-Sang
المصدر: Current Psychology: A Journal for Diverse Perspectives on Diverse Psychological Issues. 43(8):7511-7525
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Paniagua-Granados, TeresaAff1, Aff2, Fernández-Fernández, VirginiaAff2, IDs12144023048839_cor2, Molina-Martínez, Mª Ángeles, Luque-Reca, Octavio
المصدر: Current Psychology: A Journal for Diverse Perspectives on Diverse Psychological Issues. 43(8):6713-6724
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Elnaz Oladrostam, Teymour Rahmati, Musa Nushi
المصدر: Asian-Pacific Journal of Second and Foreign Language Education, Vol 9, Iss 1, Pp 1-21 (2024)
مصطلحات موضوعية: Positive psychology, PERMA, Positive emotion, PERMA-Profiler, Language teacher education, Special aspects of education, LC8-6691, Language acquisition, P118-118.7
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2363-5169