-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Ankiel Magdalena, Łyko Marta, Pachołek Bogdan
المصدر: Marketing of Scientific and Research Organizations, Vol 50, Iss 4, Pp 115-136 (2023)
مصطلحات موضوعية: ‘clean meat’, conventional meat, in-vitro food production, consumer acceptance, consumer perception, meat alternatives, protein source alternatives, „czyste mięso”, mięso konwencjonalne, produkcja żywności in vitro, akceptacja konsumentów, percepcja konsumentów, alternatywy dla mięsa, alternatywne źródła białka, d12, d91, d19, 039, Social Sciences
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2353-8414
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Popek Stanislaw, Pachołek Bogdan
المصدر: Marketing of Scientific and Research Organizations, Vol 42, Iss 4, Pp 61-74 (2021)
مصطلحات موضوعية: consumer perception, consumer acceptance, in vitro meat, artificial meat, innovative food product, d12, d91, d19, 039, Social Sciences
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2353-8414
-
3دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Pachołek, Bogdan, Sady, Sylwia, Woźniak, Weronika
المصدر: Journal of Management & Financial Sciences (JMFS); 2023, Vol. 16 Issue 47, p21-33, 13p
مصطلحات موضوعية: CUSTOMER satisfaction, INDUSTRIAL marketing, FINANCIAL statements, ACCOUNTING, INTERNATIONAL Financial Reporting Standards
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: POSTRZEGANIE PRZEZ MŁODYCH KONSUMENTÓW KAMPANII REKLAMOWYCH SIECI FAST FOOD. (Polish)
المؤلفون: PACHOŁEK, Bogdan, SADY, Sylwia, STAROSTA, Sebastian
المصدر: Management & Quality / Zarządzanie i Jakość; 2022, Vol. 4 Issue 4, p276-290, 15p
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: Postrzegana wartość produktu jako determinanta zakupu tradycyjnych produktów żywnościowych. (Polish)
المؤلفون: Jakubowska, Dominika, Pachołek, Bogdan
المصدر: Cracow Review of Economics & Management / Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie; 2022, Vol. 997 Issue 3, p109-122, 14p
مصطلحات موضوعية: VALUE (Economics), YOUNG consumers, KNOWLEDGE base, MARKETING research, CONSUMERS, GROCERY shopping
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: INFLUENCE OF PHYSICAL ACTIVITY ON ORANGE AND LEMON FLAVORS PERCEPTION OF ISOTONIC DRINKS. (English)
المؤلفون: Pachołek, Bogdan, Buca, Jędrzej, Sady, Sylwia
المصدر: Research Papers of the Wroclaw University of Economics / Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wroclawiu; 2018, Issue 542, p132-141, 10p
مصطلحات موضوعية: FUNCTIONAL beverages, FUNCTIONAL foods, EXERCISE, SPORTS drinks, PHYSICAL activity
-
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.