-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Paloniemi, Annukka (ORCID
0000-0001-6048-4906 ), Pulkkinen, Jonna (ORCID0000-0002-6482-8566 ), Kärnä, Eija (ORCID0000-0001-8107-3604 ), Björn, Piia Maria (ORCID0000-0002-0725-480X )المصدر: Scandinavian Journal of Educational Research. 2023 67(1):35-50.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 16
Descriptors: Special Education Teachers, Multi Tiered Systems of Support, Foreign Countries, Elementary Schools, Teacher Attitudes, Teacher Collaboration, Teaching Conditions, Teacher Role, Teacher Responsibility, Curriculum, Faculty Workload
مصطلحات جغرافية: Finland
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Paloniemi, Annukka (ORCID
0000-0001-6048-4906 ), Björn, Piia Maria (ORCID0000-0002-0725-480X ), Kärnä, Eija (ORCID0000-0001-8107-3604 )المصدر: European Journal of Special Needs Education. 2023 38(3):349-362.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 14
Descriptors: Special Education Teachers, Teacher Attitudes, Professional Autonomy, Teacher Collaboration, Regular and Special Education Relationship, Foreign Countries, Elementary School Teachers, Part Time Faculty
مصطلحات جغرافية: Finland
-
3دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5Luokanopettajien näkemyksiä laaja-alaisen osaamisen tavoitteiden toteutumisesta liikunnanopetuksessa
المؤلفون: Paloniemi, Annukka
المساهمون: Kasvatustieteiden ja kulttuurin tiedekunta - Faculty of Education and Culture, Tampere University
مصطلحات موضوعية: Kasvatuksen ja yhteiskunnan tutkimuksen maisteriohjelma - Master´s Programme in Educational Studies
وصف الملف: fulltext
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4853::d3a5540353836f5a628986f7a1b6123d
https://trepo.tuni.fi/handle/10024/138924