-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Parekh, RupalAff1, IDs1056602309742z_cor1, Sieger, Margaret Lloyd, Elsaesser, Caitlin, Mauldin, Rebecca, Champagne, Lukas
المصدر: Child & Youth Care Forum: Journal of Research and Practice in Children's Services. 53(1):51-72
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Parekh, RupalAff1, IDs10615023009003_cor1, Rozas, Lisa Werkmeister, Mauldin, Rebecca L., Schuman, Donna L.
المصدر: Clinical Social Work Journal. :1-9
-
3دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Mogro-Wilson, Cristina (ORCID
0000-0001-7903-4446 ), Negi, Nalini (ORCID0000-0002-9016-9170 ), Acquati, Chiara, Bright, Charlotte, Chang, Doris F., Goings, Trenette Clark, Greenfield, Jennifer C., Gurrola, Maria, Hicks, Tamara, Loomis, Alysse, Parekh, Rupal, Strolin-Goltzman, Jessica, Valdovinos, Miriam G., Walton, Quenette L., Windsor, Lilianeالمصدر: Journal of Social Work Education. 2022 58(1):9-33.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 25
Descriptors: Social Work, Counselor Training, Research Universities, COVID-19, Pandemics, Mothers, College Faculty, Gender Differences, Racial Differences, Equal Education, Professional Identity, Organizational Change, Counselor Educators, Family Work Relationship, Time Management, Mentors, Organizational Culture, Women Faculty
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Schuman, Donna L., Parekh, Rupal M., Fields, Noelle L. (ORCID
0000-0002-0211-6037 ), Woody, Deborah, Miller, Vivian J. (ORCID0000-0003-2030-862X )المصدر: Journal of Teaching in Social Work. 2021 41(1):42-56.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 15
Descriptors: At Risk Students, First Generation College Students, Disproportionate Representation, Graduate Students, Masters Programs, Social Work, Mentors, Guidance, Social Support Groups, Coaching (Performance), Peer Relationship, Program Effectiveness, Computer Mediated Communication, Student Improvement, Grade Point Average, Academic Persistence, Academic Probation, Graduation Rate, School Holding Power, Barriers
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Parekh, Rupal, Praetorius, Regina T., Nordberg, Anne
المصدر: The British Journal of Social Work, 2018 Apr 01. 48(3), 675-692.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/26613355
-
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Parekh, RupalAff1, Pillai, Vijayan K.Aff1
المصدر: Journal of Human Rights and Social Work. 1(4):184-192