-
1تقرير
المؤلفون: Gallagher, H. Alix, Woodworth, Katrina, McCaffrey, Teresa, Park, Christina J., Wang, Haiwen, Society for Research on Educational Effectiveness (SREE)
المصدر: Society for Research on Educational Effectiveness. 2014.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 14
Descriptors: Writing Instruction, Faculty Development, Teacher Effectiveness, Common Core State Standards, Low Achievement, Grade 3, Grade 4, Grade 5, Elementary School Teachers, Elementary School Students, Program Implementation, Program Effectiveness, Formative Evaluation, Feedback (Response), Fidelity, Career Readiness, College Readiness, Writing Skills, Context Effect, Partnerships in Education, College School Cooperation, Grants, Control Groups, Experimental Groups, Comparative Analysis, Teaching Methods, Persuasive Discourse, Writing Evaluation, Poverty, Low Income Groups, Intervention, Educational Legislation, Federal Legislation
Laws, Policies and Program Identifiers: No Child Left Behind Act 2001
-
2دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
3دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.