-
1دورية أكاديمية
المصدر: Research in English Language Pedagogy, Vol 11, Iss 3, Pp 444-468 (2023)
مصطلحات موضوعية: construct validation, critical language awareness, ecolinguistics, environmental studies, questionnaire development, Theory and practice of education, LB5-3640, English language, PE1-3729
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Masoumeh Azadi, Parviz Maftoon, Minoo Alemi
المصدر: Research in English Language Pedagogy, Vol 10, Iss 4, Pp 529-552 (2022)
مصطلحات موضوعية: efl learner, learner autonomy, pls-sem, spiritual intelligence, Theory and practice of education, LB5-3640, English language, PE1-3729
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Mahsa Mahmoodarabi, Parviz Maftoon, Masood Siyyari
المصدر: Issues in Language Teaching, Vol 11, Iss 1, Pp 189-221 (2022)
مصطلحات موضوعية: l2 initial teacher education program, l2 prospective teachers, teacher learning, teacher professional identity development, Language and Literature
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Somayeh Sadeghi, Parviz Maftoon, Masood Yazdanimoghadam
المصدر: Journal of Language Horizons, Vol 6, Iss 1, Pp 7-27 (2022)
مصطلحات موضوعية: attention, learning, learners’ output production, relative clauses, textual input enhancement, English language, PE1-3729
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Afrooz Arianfar, Parviz Maftoon, Ghafour Rezaie
المصدر: Journal of English Language Pedagogy and Practice, Vol 14, Iss 29, Pp 121-145 (2022)
مصطلحات موضوعية: cognitive perspective to language learning, ecological perspective to language learning, grammar achievement, modality, recast, Language and Literature
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Mahdieh Shafipoor, Hamdollah Ravand, Parviz Maftoon
المصدر: Language Testing in Asia, Vol 11, Iss 1, Pp 1-20 (2021)
مصطلحات موضوعية: Attribute, General vs. specific diagnostic classification models, Model fit, Q-matrix, True diagnostic classification models, Language and Literature
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2229-0443
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Ehsan Abbaspour, Mahmood Reza Atai, Parviz Maftoon
المصدر: Journal of Modern Research in English Language Studies, Vol 8, Iss 4, Pp 53-84 (2021)
مصطلحات موضوعية: written corrective feedback, sociocultural theory, scaffolding, second language writing, zone of proximal development, English language, PE1-3729
وصف الملف: electronic resource
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Mehrshad Ahmadian, Parviz Maftoon, Parviz Birjandi
المصدر: Journal of English Language Pedagogy and Practice, Vol 14, Iss 28, Pp 157-179 (2021)
مصطلحات موضوعية: elt, freirean pedagogy, postmethod pedagogy, reflective action, teacher education, Language and Literature
وصف الملف: electronic resource
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Mehrshad Ahmadian, Parviz Maftoon, Parviz Birjandi
المصدر: Journal of Modern Research in English Language Studies, Vol 8, Iss 2, Pp 1-24 (2021)
مصطلحات موضوعية: English language, PE1-3729
وصف الملف: electronic resource
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Mahsa Mahmoodarabi, Parviz Maftoon, Masood Siyyari
المصدر: Issues in Language Teaching, Vol 10, Iss 1, Pp 201-237 (2021)
مصطلحات موضوعية: teacher identity, elt teacher professional identity, elt teacher professional identity instrument, elt teacher professional identity model, Language and Literature
وصف الملف: electronic resource