-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Bacon, Donald R. (ORCID
0000-0001-6802-1690 ), Stewart, Kim A., Hartley, Steven W., Paul, Pallab (ORCID0000-0003-2209-1073 )المصدر: Journal of Marketing Education. Aug 2023 45(2):109-122.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 14
Descriptors: Marketing, Teaching Methods, Costs, Comparative Analysis, Outcomes of Education, Undergraduate Students, Graduate Students, Certification, Internship Programs, Professional Education, Educational Change, Program Administration, Curriculum Design, Masters Programs, Salaries, Employer Attitudes, Employment Potential, Writing Skills, Spreadsheets
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Das, Debasmita, Paul, Pallab, Dutta, Ishita, Mandal, Sayarneel, Ghosh, Papiya, Ghosh, SujayAff1, IDs12595023004736_cor6
المصدر: Proceedings of the Zoological Society. 76(2):102-108
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Paul, Pallab (ORCID
0000-0003-2209-1073 ), Mukhopadhyay, Kausikiالمصدر: Marketing Education Review. 2022 32(4):357-367.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 11
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Spais, George (ORCID
0000-0003-4371-1411 ), Paul, Pallab (ORCID0000-0003-2209-1073 )المصدر: Marketing Education Review. 2021 31(4):322-339.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 18
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Halder, Pinku, Pal, Upamanyu, Paladhi, Pranab, Dutta, Saurav, Paul, Pallab, Pal, Samudra, Das, Debasmita, Ganguly, Agnish, Dutta, Ishita, Mandal, Sayarneel, Ray, Anirban, Ghosh, Sujay
المصدر: In Journal of Ayurveda and Integrative Medicine April-June 2022 13(2)
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Begum, Morium, Paul, Pallab, Das, Debasmita, Ghosh, SujayAff1, IDs12595021004007_cor4
المصدر: Proceedings of the Zoological Society. 74(4):546-557
-
7دورية أكاديمية
المصدر: Emerald Emerging Markets Case Studies, 2021, Vol. 11, Issue 1, pp. 1-13.
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Paul, Pallab
المصدر: Journal of Education for Business. 2019 94(7):460-470.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 11
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Begum, Morium, Paul, Pallab, Das, Debasmita, Chakraborty, Kaustav, Bhattacharjee, Ashima, Ghosh, SujayAff1
المصدر: Environmental Science and Pollution Research. 28(6):7090-7104
-
10دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.