-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Perricone, Christopher
المصدر: Journal of Aesthetic Education, 2007 Apr 01. 41(1), 90-104.
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Perricone, Christopher
المصدر: Journal of Aesthetic Education, 2004 Jul 01. 38(2), 53-66.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/3527316
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Perricone, Christopher
المصدر: Journal of Aesthetic Education, 2003 Jul 01. 37(2), 19-30.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/3527452
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Perricone, Christopher
المصدر: Journal of Aesthetic Education, 2000 Apr 01. 34(1), 37-47.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/3333653
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Perricone, Christopher
المصدر: Journal of Aesthetic Education. Fall 2011 45(3):88-102.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 15
Descriptors: Females, Art Criticism, Gender Differences, Philosophy, Evolution, Empathy, Psychological Patterns
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Perricone, Christopher
المصدر: Journal of Aesthetic Education. Spr 2010 44(1):70-83.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 14
Descriptors: Tragedy, Educational History, Literary Criticism, Art Education, Philosophy, Art History, Classical Literature, Drama, Social Problems, Aesthetics
مصطلحات جغرافية: Greece
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Perricone, Christopher
المصدر: Journal of Aesthetic Education. Spr 2007 41(1):90-104.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 15
Descriptors: Fine Arts, Art Appreciation, Aesthetics, Tactual Perception
URL الوصول: http://jae.press.uiuc.edu/
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Perricone, Christopher
المصدر: Journal of Aesthetic Education. Sum 2004 38(2):53-66.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 14
URL الوصول: http://www.press.uillinois.edu
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Perricone, Christopher
المصدر: Journal of Aesthetic Education. Sum 2003 37(2):19-30.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 12
Descriptors: Art Education, Human Body, Entomology, Art Appreciation, Literature Appreciation, Music Appreciation, Personal Narratives, Academic Discourse
URL الوصول: http://jae.press.uiuc.edu/37.2/
perricone .html -
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Perricone, Christopher
المصدر: Journal of Aesthetic Education, 2011 Sep 01. 45(3), 88-102.