يعرض 1 - 10 نتائج من 225 نتيجة بحث عن '"Personal Perspective"', وقت الاستعلام: 1.36s تنقيح النتائج
  1. 1
  2. 2
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Fomin, Vladislav V.Aff7

    المساهمون: Idowu, Samuel O., Series EditorAff1, Aff3, Schmidpeter, René, Series EditorAff2, de Vries, Henk J., editorAff4, Mijatovic, Ivana, editorAff5, Choi, Donggeun, editorAff6

    المصدر: Sustainable Development : Knowledge and Education About Standardisation. :31-44

  3. 3
    دورية أكاديمية
  4. 4
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Carlin, LeslieAff84

    المساهمون: Smith, Claire, editorAff1

    المصدر: Encyclopedia of Global Archaeology. :4818-4820

  5. 5
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Fleer, MarilynAff8

    المساهمون: Fleer, Marilyn, Series EditorAff1, Aff6, González Rey, Fernando, Series EditorAff2, Kravtsova, Elena, Series EditorAff3, Veresov, Nikolai, Series EditorAff4, Edwards, Anne, editorAff5, Bøttcher, Louise, editorAff7

    المصدر: Cultural-Historical Approaches to Studying Learning and Development : Societal, Institutional and Personal Perspectives. 6:53-67

  6. 6
  7. 7
    كتاب إلكتروني

    المساهمون: Gokhberg, Leonid, Series editorAff1, Meissner, Dirk, Series editorAff2, Daim, Tugrul, editorAff3, Kim, Jisun, editorAff4, Phan, Kenny, editorAff5

    المصدر: Research and Development Management : Technology Journey through Analysis, Forecasting and Decision Making. :17-30

  8. 8
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Charnavel, Isabelle, author

    المصدر: Locality and Logophoricity : A Theory of Exempt Anaphora, 2019.

  9. 9
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Roy, JeanAff4, Boivin, CarolineAff4, Durif, FabienAff5

    المساهمون: Academy of Marketing Science, Groza, Mark D., editorAff2, Ragland, Charles B., editorAff3

    المصدر: Marketing Challenges in a Turbulent Business Environment : Proceedings of the 2014 Academy of Marketing Science (AMS) World Marketing Congress. :359-362

  10. 10