-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Evelien Mulder (ORCID
0000-0002-8307-8510 ), Marco van de Ven, Eliane Segers, Alexander Krepel (ORCID0000-0002-2824-0749 ), Elise H. de Bree, Peter F. de Jong (ORCID0000-0002-8806-0563 ), Ludo Verhoevenالمصدر: Journal of Research in Reading. 2024 47(1):83-102.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 20
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Niels J. de Ruig, Marjolein Zee, Peter F. de Jong
المصدر: Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
مصطلحات موضوعية: self-regulated learning skills, student-specific teacher self-efficacy, teacher student interactions, elementary schools, multilevel modeling, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 12 (2022)
مصطلحات موضوعية: word reading, sentence reading, fluency, word recognition, serial naming, RAN, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Peter F. de Jong, Aryan van der Leij
المصدر: Stem-, Spraak- en Taalpathologie, Vol 26 (2021)
مصطلحات موضوعية: Language and Literature, Pathology, RB1-214
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Luca Bernabini, Paola Bonifacci, Peter F. de Jong
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
مصطلحات موضوعية: math, reading, working memory, approximate number system, phonological awareness, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
6
المؤلفون: Loes Bazen, Elise H. de Bree, Madelon van den Boer, Peter F. de Jong
المساهمون: Leerstoel Leseman, Education and Learning: Cognitive and Motor Disabilities
مصطلحات موضوعية: Dyslexia, Speech and Hearing, Environmental factors, Person factors, Perceived consequences, Education
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4ca15df8680decda9abdb25af8543141
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/429386 -
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Tomohiro Inoue, George Manolitsis, Peter F. de Jong, Karin Landerl, Rauno Parrila, George K. Georgiou
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 11 (2020)
مصطلحات موضوعية: emergent literacy skills, home literacy environment, longitudinal, orthographic transparency, reading fluency, spelling, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
8
المؤلفون: George K. Georgiou, Laoura Ziaka, Athanassios Protopapas, Rauno Parrila, Peter F. de Jong, Sietske van Viersen
المساهمون: Developmental Disorders and Special Education (RICDE, FMG), Education and Learning: Cognitive and Motor Disabilities, Leerstoel Leseman
المصدر: Quarterly Journal of Experimental Psychology, 75(6), 1135. Psychology Press Ltd
Quarterly Journal of Experimental Psychology, 75(6), 1135-1154. Routledgeمصطلحات موضوعية: Physiology, media_common.quotation_subject, Reading fluency, Orthographic learning, Experimental and Cognitive Psychology, Affect (psychology), 050105 experimental psychology, Lexicality, 03 medical and health sciences, Fluency, 0302 clinical medicine, Phonetics, Physiology (medical), Reading (process), Literacy development, Humans, Learning, 0501 psychology and cognitive sciences, Child, Eye-Tracking Technology, General Psychology, Language, media_common, Eye tracking, 4. Education, 05 social sciences, Orthographic projection, General Medicine, Neuropsychology and Physiological Psychology, Reading, Psychology, 030217 neurology & neurosurgery, Cognitive psychology
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8d5f99f8a2bbf8dffb8368a01c6d4a6d
https://doi.org/10.1177/17470218211047420 -
9دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Writing Research, Vol 7, Iss 2, Pp 249-274 (2015)
مصطلحات موضوعية: writing, meta-analysis, intervention, composition, elementary school, Theory and practice of education, LB5-3640, English language, PE1-3729
وصف الملف: electronic resource
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Madelon van den Boer, Elise H de Bree, Peter F de Jong
المصدر: PLoS ONE, Vol 13, Iss 5, p e0196903 (2018)
وصف الملف: electronic resource