-
1دورية أكاديمية
المصدر: Journal on Mathematics Education, Vol 15, Iss 1, Pp 99-114 (2023)
مصطلحات موضوعية: comparative study, japan, lao pdr, means of mathematical communication, thailand, Mathematics, QA1-939
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Malaysian Journal of Learning and Instruction, Vol 21, Iss 1 (2024)
مصطلحات موضوعية: Best practices, comparative study, interactive and collaborative learning, primary school students, symbolic mathematical communication, symbolic notation, Education
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Duangmanee Ya-amphan, Sampan Thinwiangthong (ORCID
0000-0002-7577-7792 ), Phailath Sythongالمصدر: Journal on Mathematics Education. 2024 15(1):99-114.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 16
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Malaysian Journal of Learning and Instruction. 2024 21(1):67-101.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 35