-
1مؤتمر
المؤلفون: Piel, E., Marquet, P., Soula, J., Dekeyser, J.-L.
المصدر: Proceedings 20th IEEE International Parallel & Distributed Processing Symposium Parallel and Distributed Processing Parallel and Distributed Processing Symposium, 2006. IPDPS 2006. 20th International. :8 pp. 2006
Relation: Proceedings. 20th International Parallel and Distributed Processing Symposium
-
2دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
3كتاب إلكتروني
المؤلفون: Bühring, M., Stiller, N., Schott, H., Piel, E., Rosslenbroich, B., Stebner, F. A., Piontek, P., Jänig, W., Abel, U., Holle, R., Windeler, J., Lange, S., Meyer, K., Koch, A., Jensen, K., Schonauer, K., Kreck, C.
المساهمون: Bühring, Malte, editorAff1
المصدر: Naturheilverfahren und Unkonventionelle Medizinische Richtungen. Grundlagen, Methoden, Nachweissituationen. :59-99
-
4تقرير
Peer Reviewed: N
Page Count: 269
Sponsoring Agency: National Science Foundation, Washington, DC.
Descriptors: Data Analysis, Decision Making, Energy, Environment, Environmental Education, Evaluation Methods, Natural Resources, Pollution, Population Growth, Public Health, Public Policy, Sciences, Technological Advancement, Technology
مصطلحات جغرافية: U.S.; New York
Journal Code: RIEAUG1980
-
5كتاب إلكتروني
المؤلفون: Schott, H., Piel, E., Rosslenbroich, B., Stebner, Frank A., Piontek, P., Stiller, N.
المساهمون: Bühring, Malte, editorAff1, Kemper, Fritz H., editorAff2, Aff3
المصدر: Naturheilverfahren : und Unkonventionelle Medizinische Richtungen. :17-77
-
6
المؤلفون: Piel, E. J.
المصدر: Journal of Educational Technology Systems. Spr 75 3(4):303-312.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 10
Descriptors: Computer Assisted Instruction, Computer Science, Evaluation, Secondary Education, Simulation
-
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8
المؤلفون: Liao, T., Piel, E. J.
المصدر: Phys Teacher. 70 Feb 8(2):74-82.
Peer Reviewed: N
Page Count: 9
Descriptors: Computers, Course Descriptions, Curriculum, Inservice Teacher Education, Models, Secondary School Science, Socioeconomic Influences, Technology
-
9
المؤلفون: Lanagan, T. P., Piel, E. J.
المصدر: Journal of Educational Technology Systems. Jun 72 1(1):57-64.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 8
Descriptors: Educational Technology, Instructional Systems, Program Descriptions, Science Curriculum, Science Programs, Secondary Education, Technological Advancement
Journal Code: CIJJUN1973
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Piel, E. J.
المصدر: The Science Teacher, 1975 May 01. 42(5), 10-12.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/24125691