يعرض 1 - 10 نتائج من 50 نتيجة بحث عن '"Pikkarainen, Eetu"', وقت الاستعلام: 0.89s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية

    المؤلفون: Pikkarainen, Eetu

    المصدر: Educational philosophy and theory (Online), Dec 2011; v.43 n.10:p.1135-1144

  2. 2
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Pikkarainen, Eetu

    المساهمون: Siljander, Pauli, editorAff1, Kontio, Kimmo, editorAff2, Pikkarainen, Eetu, editorAff3

    المصدر: Schools in Transition : Linking Past, Present, and Future in Educational Practice. :97-112

  3. 3
    كتاب إلكتروني

    المساهمون: Siljander, Pauli, editorAff1, Kontio, Kimmo, editorAff2, Pikkarainen, Eetu, editorAff3

    المصدر: Schools in Transition : Linking Past, Present, and Future in Educational Practice. :1-15

  4. 4
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Pikkarainen, EetuAff511

    المساهمون: Peters, Michael A., editorAff1

    المصدر: Encyclopedia of Educational Philosophy and Theory. :675-680

  5. 5
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Kukkola, JaniAff2, Pikkarainen, EetuAff3

    المساهمون: Semetsky, Inna, editorAff1

    المصدر: Edusemiotics – A Handbook. :121-135

  6. 6
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Pikkarainen, Eetu

    المصدر: Journal of Philosophy of Education. Nov 2014 48(4):621-636.

    Peer Reviewed: Y

    Page Count: 16

  7. 7
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Pikkarainen, EetuAff4

    المساهمون: Peters, Michael A., Series EditorAff1, Semetsky, Inna, editorAff2, Stables, Andrew, editorAff3

    المصدر: Pedagogy and Edusemiotics : Theoretical Challenges/Practical Opportunities. 62:91-105

  8. 8
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Pikkarainen, EetuAff3

    المساهمون: Tirri, Kirsi, editorAff1, Kuusisto, Elina, editorAff2

    المصدر: Interaction in Educational Domains. :51-61

  9. 9
    كتاب

    المؤلفون: Pikkarainen, Eetu

    المصدر: In Interdisciplinary Handbook of Perceptual Control Theory, Volume II 2023:275-303

  10. 10
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Pikkarainen, Eetu

    المساهمون: Siljander, PauliAff1, Kivelä, AriAff2, Sutinen, AriAff3

    المصدر: Theories of Bildung and Growth : Connections and Controversies Between Continental Educational Thinking and American Pragmatism. :19-29