-
1دورية
المؤلفون: Pikkarainen, Eetu
المصدر: Educational philosophy and theory (Online), Dec 2011; v.43 n.10:p.1135-1144
-
2كتاب إلكتروني
المؤلفون: Pikkarainen, Eetu
المساهمون: Siljander, Pauli, editorAff1, Kontio, Kimmo, editorAff2, Pikkarainen, Eetu, editorAff3
المصدر: Schools in Transition : Linking Past, Present, and Future in Educational Practice. :97-112
-
3كتاب إلكتروني
المؤلفون: Kontio, Kimmo, Pikkarainen, Eetu, Siljander, Pauli
المساهمون: Siljander, Pauli, editorAff1, Kontio, Kimmo, editorAff2, Pikkarainen, Eetu, editorAff3
المصدر: Schools in Transition : Linking Past, Present, and Future in Educational Practice. :1-15
-
4كتاب إلكتروني
المؤلفون: Pikkarainen, EetuAff511
المساهمون: Peters, Michael A., editorAff1
المصدر: Encyclopedia of Educational Philosophy and Theory. :675-680
-
5كتاب إلكتروني
المؤلفون: Kukkola, JaniAff2, Pikkarainen, EetuAff3
المساهمون: Semetsky, Inna, editorAff1
المصدر: Edusemiotics – A Handbook. :121-135
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Pikkarainen, Eetu
المصدر: Journal of Philosophy of Education. Nov 2014 48(4):621-636.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 16
Descriptors: Competence, Educational Theories, Semiotics
-
7كتاب إلكتروني
المؤلفون: Pikkarainen, EetuAff4
المساهمون: Peters, Michael A., Series EditorAff1, Semetsky, Inna, editorAff2, Stables, Andrew, editorAff3
المصدر: Pedagogy and Edusemiotics : Theoretical Challenges/Practical Opportunities. 62:91-105
-
8كتاب إلكتروني
المؤلفون: Pikkarainen, EetuAff3
المساهمون: Tirri, Kirsi, editorAff1, Kuusisto, Elina, editorAff2
المصدر: Interaction in Educational Domains. :51-61
-
9كتاب
المؤلفون: Pikkarainen, Eetu
المصدر: In Interdisciplinary Handbook of Perceptual Control Theory, Volume II 2023:275-303
-
10كتاب إلكتروني
المؤلفون: Pikkarainen, Eetu
المساهمون: Siljander, PauliAff1, Kivelä, AriAff2, Sutinen, AriAff3
المصدر: Theories of Bildung and Growth : Connections and Controversies Between Continental Educational Thinking and American Pragmatism. :19-29