-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Planella Ribera, Jordi
المصدر: Temps d'Educació; 2018: Núm.: 55; p. 129-148
مصطلحات موضوعية: Corpografia, postcolonialisme, debilitat, cartografia, comunitat, transdiversitat, pedagogia sensible, Corpography, postcolonialism, weakness, cartography, community, trans-diversity, sensitive pedagogy, Pedagogía sensible, poscolonialidad, cartografía educativa, comunidad y debilidad, transdiversitat y corpografías
وصف الملف: application/pdf
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Planella Ribera, Jordi
المصدر: Temps d'Educació; 2014: Núm.: 47; p. 131-142
مصطلحات موضوعية: estudis corporals, teoria queer, pedagogia cultural, diversitat, art / études corporelles, théorie queer, pédagogie culturelle, diversité, art, body studies, queer theory, cultural pedagogy, diversity, estudios corporales, teoría queer, pedagogía cultural, diversidad, arte
وصف الملف: application/pdf
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Planella Ribera, Jordi
المصدر: LSC– Llengua, societat i comunicació; 2012: Núm.: 10 Medicina i llenguatge: les paraules de la salut; p. 14-22
وصف الملف: application/pdf
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Temps d'Educació; 2011: Núm.: 40; p. 225-242
مصطلحات موضوعية: antropologia, filosofia, pedagogia, educació social, cultura, educació superior
وصف الملف: application/pdf
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Planella Ribera, Jordi
المصدر: Temps d'Educació; 2007: Núm.: 33; p. 25-34
وصف الملف: application/pdf
-
6رسالة جامعية
المؤلفون: Planella Ribera, Jordi
المساهمون: University/Department: Universitat de Barcelona. Departament de Teoria i Història de l'Educació
مرشدي الرسالة: Vilanou, Conrad
المصدر: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
مصطلحات موضوعية: Eugenesia, Higenització, Subjectivització corporal. Pedagogia queer, Educació corporal, Ciències de l'Educació
وصف الملف: application/pdf
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Planella Ribera, Jordi
المصدر: Temps d'Educació; 2003: Núm.: 27; p. 383-397
وصف الملف: application/pdf
-
8كتاب إلكتروني
المؤلفون: Pié-Balaguer, AsunAff6, Planella-Ribera, JordiAff6
المساهمون: Pinar, William F., Series EditorAff1, Rodriguez, Nelson M., Series EditorAff2, Whitlock, Reta Ugena, Series EditorAff3, Pérez, Moira, editorAff4, Trujillo-Barbadillo, Gracia, editorAff5
المصدر: Queer Epistemologies in Education : Luso-Hispanic Dialogues and Shared Horizons. :65-80
-
9كتاب
المؤلفون: Planella Ribera, Jordi, author.
المساهمون: Feu, Jordi, author of prologue.
مصطلحات موضوعية: Education -- Social aspects.
-
10كتاب