-
1
المؤلفون: Troilo, Silvio
مصطلحات موضوعية: Forme di governo parlamentari, Possibili ragioni, Parliamentary regimes, Duration of governments, Some unexpected results, Possible reasons, Durata in carica dei Governi, Settore IUS/08 - Diritto Costituzionale, Alcuni risultati inattesi, Settore IUS/21 - Diritto Pubblico Comparato
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1581::355ca7e282629f8ea8b8bf3a4acc87b9
https://hdl.handle.net/10446/239017 -
2دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
3
المؤلفون: Ariyadi Wijaya
المصدر: International Journal of Instruction, Vol 10, Iss 4, Pp 221-236 (2017)
مصطلحات موضوعية: the Indonesian mathematics textbooks only presented one definition of fractions, there is a limited use of models or representations of fractions in the classroom practices, Teaching method, curriculum, Mathematics curriculum, Education, the content of Indonesian curriculum that gave low emphasis on basic concepts of fractions and introduced operations of fractions too early. Second, 0502 economics and business, Mathematics education, Achievement test, Mathematics instruction, TIMSS, lcsh:LC8-6691, lcsh:Special aspects of education, 05 social sciences, opportunity to learn, 050301 education, fourth graders, language.human_language, this study also included an analysis of Indonesian textbooks in order to get a broader scope of the opportunity to learn. Qualitative approach was used to analyse the textbooks. The analysis of the TIMSS results shows Indonesian students’ low conceptual understanding of fractions. Three possible reasons for students’ low conceptual understanding were revealed. First, Indonesian, fractions, language, textbooks, Snapshot (computer storage), Psychology, lcsh:L, 0503 education, 050212 sport, leisure & tourism, i.e. fractions as parts of wholes. Third, Qualitative research, lcsh:Education
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9f9f6f637a709b500c136714ef80494c
http://www.e-iji.net/dosyalar/iji_2017_4_13.pdf -
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.