-
1دورية أكاديميةDer algebraische Hintergrund eines prä-algebraischen Zugangs zu den ganzen Zahlen und zu den Brüchen
المؤلفون: Wittmann, Erich Ch.Aff1, IDs00591024003638_cor1
المصدر: Mathematische Semesterberichte. 71(1):43-67
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas; 2015: Vol.: 33 Núm.: 3; p. 77-98
Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas; 2015: Vol.: 33 Núm.: 3; p. 77-98مصطلحات موضوعية: igualdad matemática, signo de igual, pre álgebra, álgebra, enseñanza secundaria, igualtat matemàtica, signe d'igual, pre àlgebra, àlgebra, ensenyament secundari, mathematical equality, equal sign, pre-algebra, algebra, secondary school
وصف الملف: application/pdf
-
3مؤتمر
المؤلفون: Men, O.L., Ismail, Z., Abidin, M.
المصدر: 2018 IEEE International Conference on Teaching, Assessment, and Learning for Engineering (TALE) Teaching, Assessment, and Learning for Engineering (TALE), 2018 IEEE International Conference on. :222-227 Dec, 2018
Relation: 2018 IEEE International Conference on Teaching, Assessment, and Learning for Engineering (TALE)
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Ian Benson, Nigel Marriott, Bruce D. McCandliss
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
مصطلحات موضوعية: aptitude-treatment interactions, arithmetic fluency, pre-algebra, Cuisenaire-Gattegno, Cuisenaire rods, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المصدر: Proceedings of the Annual Meeting of the Cognitive Science Society. 42
مصطلحات موضوعية: mathematical equivalence, mathematics instruction, conceptual understanding, pre-algebra, mathematical cognition
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://escholarship.org/uc/item/56b4n1nh
https://escholarship.org/content/qt56b4n1nh/qt56b4n1nh.pdf -
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Im, Soo-hyun, Varma, Sashank
المصدر: Proceedings of the Annual Meeting of the Cognitive Science Society. 40
مصطلحات موضوعية: Arithmetic fluency, Arithmetic sense, Mathematics achievement, Pre-algebra
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://escholarship.org/uc/item/737838p7
https://escholarship.org/content/qt737838p7/qt737838p7.pdf -
7دورية أكاديمية
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Stocker, Jr, James D.Aff1, Kubina, Jr, Richard M.
المصدر: Behavior Analysis in Practice. 14(3):608-622
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Ian Benson, Nigel Marriott, Bruce D. McCandliss
المصدر: Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
مصطلحات موضوعية: aptitude-treatment interactions, arithmetic fluency, NCTM pre-algebra, Cuisenaire-Gattegno, Cuisenaire rods, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
-
10دورية أكاديمية
المصدر: Teaching Children Mathematics, 2019 Feb 01. 25(4), 218-223.