-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Chesné, Jean-François, Yebbou, Johan
المصدر: Revue internationale d'éducation de SèvresOpenAIRE.
مصطلحات موضوعية: enseignement des mathématiques, évaluation de l’élève, enseignant, finalité de l’éducation, curriculum, TIMSS : Trends in International Mathematics and Science Study, mathematics teaching, student assessment, teachers, purpose of education, PISA: Program for International Student Assessment, TIMSS: Trends in International Mathematics and Science Study, enseñanza de las matématicas, evaluación del estudiante, docente, finalidad de la educación, PISA: programa para la evaluación internacional de los alumnos
جغرافية الموضوع: Chine, Inde, Chili, Argentine, Afrique subsaharienne, Islande, Portugal, Angleterre, Royaume-Uni, France, Québec, Canada
Relation: https://journals.openedition.org/ries/basictei/14158; https://journals.openedition.org/ries/tei/14158
URL الوصول: https://journals.openedition.org/ries/14158
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Kijima, Rie, Lipscy, Phillip Y.Aff2, Aff3, IDs11558023094944_cor2
المصدر: The Review of International Organizations. 19(1):1-31
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Park, Hyunjoon
المصدر: Revue internationale d'éducation de SèvresOpenAIRE.
مصطلحات موضوعية: PISA: Program for International Student Assessment, performance, educational models, educational system, international tests, discourse on education, discours sur l’éducation, modèle éducatif, enquête internationale, PISA : programme international pour le suivi des acquis des élèves, système éducatif, discurso sobre la educación, modelo educacional, sistema educativo, rendimiento, PISA: programa para la evaluación internacional de los alumnos, encuesta internacional
جغرافية الموضوع: Corée du Sud
Relation: https://journals.openedition.org/ries/basictei/3749; https://journals.openedition.org/ries/tei/3749
URL الوصول: https://journals.openedition.org/ries/3749
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Park, Hyunjoon
المصدر: Revue internationale d'éducation de SèvresOpenAIRE.
مصطلحات موضوعية: PISA : programme international pour le suivi des acquis des élèves, enquête internationale, performance, modèle éducatif, système éducatif, discours sur l’école, discourse on education, educational models, PISA: Program for International Student Assessment, educational system, international tests, discurso sobre la educación, encuesta internacional, modelo educacional, rendimiento, PISA: programa para la evaluación internacional de los alumnos, sistema educativo
جغرافية الموضوع: Corée du Sud
Relation: https://journals.openedition.org/ries/basictei/3727; https://journals.openedition.org/ries/tei/3727
URL الوصول: https://journals.openedition.org/ries/3727
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Chen, I-HuaAff1, Aff2, Aff3, Gamble, Jeffrey Hugh, Lin, Chung-YingAff5, Aff6, Aff7, IDs12144021015367_cor3
المصدر: Current Psychology: A Journal for Diverse Perspectives on Diverse Psychological Issues. 42(2):1402-1419
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Wu, XiaopengAff1, Aff2, Aff3, IDs12144020012300_cor1, Zhang, YiAff4, Aff5, Wu, RongxiuAff6, IDs12144020012300_cor3, Chang, Hua-Hua
المصدر: Current Psychology: A Journal for Diverse Perspectives on Diverse Psychological Issues. 41(11):7854-7866
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Trinidad, Jose EosAff1, Aff2, IDs10671021093078_cor1, King, Ronnel B.
المصدر: Educational Research for Policy and Practice. 21(2):305-322
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Dinar Pratama, Ihda Husnayaini
المصدر: JISAE (Journal of Indonesian Student Assessment and Evaluation), Vol 8, Iss 1, Pp 35-44 (2022)
مصطلحات موضوعية: clustering analysis, program for international student assessment, Education
وصف الملف: electronic resource
-
9كتاب إلكتروني
المؤلفون: Tan, Cheng YongAff2
المساهمون: Tan, Cheng YongAff1
المصدر: Family Cultural Capital and Student Achievement : Theoretical Insights from PISA. :57-66
-
10كتاب إلكتروني
المؤلفون: Tan, Cheng YongAff2
المساهمون: Tan, Cheng YongAff1
المصدر: Family Cultural Capital and Student Achievement : Theoretical Insights from PISA. :25-34