-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: T. Pollard, J. Woodhead, J. Hellstrom, J. Engel, R. Powell, R. Drysdale
المصدر: Geochronology, Vol 5, Pp 181-196 (2023)
مصطلحات موضوعية: Geology, QE1-996.5, Stratigraphy, QE640-699
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المصدر: BJA Open, Vol 6, Iss , Pp 100157- (2023)
مصطلحات موضوعية: Anesthesiology, RD78.3-87.3
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديميةmiRNA transcriptome and myofiber characteristics of lamb skeletal muscle during hypertrophic growth1
المؤلفون: M. A. Greene, R. Powell, T. Bruce, W. C. Bridges, S. K. Duckett
المصدر: Frontiers in Genetics, Vol 13 (2022)
مصطلحات موضوعية: miRNA, skeletal muscle, transcriptome (RNA-seq), hypertrophy, sheep—lamb, Genetics, QH426-470
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Xin Lin, Sarah R. Powell
المصدر: Assessment for Effective Intervention. 2024 49(3):138-147.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 10
Sponsoring Agency: Institute of Education Sciences (ED)
Descriptors: Mathematics Education, Mathematics Skills, Fractions, Vocabulary, Elementary School Mathematics, Elementary School Students, Grade 4, Mathematics Tests, Test Reliability, Difficulty Level, Student Characteristics
IES Funded: Yes
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: R. Powell, E. C. R. Green, E. Marillo Sialer, J. Woodhead
المصدر: Geochronology, Vol 2, Pp 325-342 (2020)
مصطلحات موضوعية: Geology, QE1-996.5, Stratigraphy, QE640-699
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: M. Lowrie, O.A. Garden, M. Hadjivassiliou, D.S. Sanders, R. Powell, L. Garosi
المصدر: Journal of Veterinary Internal Medicine, Vol 32, Iss 2, Pp 775-781 (2018)
مصطلحات موضوعية: Canine epileptoid cramping syndrome, Gluten‐free diet, Movement disorder, Neurology, Veterinary medicine, SF600-1100
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Soyoung Park (ORCID
0000-0001-6178-6818 ), Pamela M. Stecker, Sarah R. Powellالمصدر: Intervention in School and Clinic. 2024 59(4):243-253.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 11
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Megan Rojo (ORCID
0000-0002-2981-3377 ), Jenna Gersib (ORCID0000-0002-1270-1889 ), Sarah R. Powell (ORCID0000-0002-6424-6160 ), Zhina Shen (ORCID0000-0002-3615-1893 ), Sarah G. King (ORCID0000-0002-5900-5661 ), Syeda Sharjina Akther (ORCID0000-0001-9731-1451 ), Tessa L. Arsenault (ORCID0000-0003-0027-2236 ), Samantha E. Bos, Danielle O. Lariviere (ORCID0000-0002-6170-4701 ), Xin Lin (ORCID0000-0002-8077-5134 )المصدر: Educational Psychology Review. 2024 36(1).
Peer Reviewed: Y
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: D. Harwood, R. Levy, J. Cowie, F. Florindo, T. Naish, R. Powell, A. Pyne
المصدر: Scientific Drilling, Vol 3, Pp 43-45 (2006)
وصف الملف: electronic resource
-
10تقرير
المؤلفون: Michael A. Hebert (ORCID
0000-0003-4235-1266 ), Sarah R. Powell (ORCID0000-0002-6424-6160 ), Janet Bohaty, Julia Roehlingالمصدر: Grantee Submission. 2019.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 43
Sponsoring Agency: Institute of Education Sciences (ED)
Descriptors: Content Area Writing, Elementary School Mathematics, Elementary School Students, At Risk Students, Learning Disabilities, Intervention, Instructional Effectiveness
IES Funded: Yes