-
1تقرير
المؤلفون: Werner, Jeanne Elder
Peer Reviewed: N
Assessment and Survey Identifiers: Holland Vocational Preference Inventory
-
2
-
3دورية أكاديمية
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Deoksoon Kim, Katrina Borowiec (ORCID
0000-0002-7460-2480 ), Drina Kei Yatsu, Stanton Wortham (ORCID0000-0003-0482-1191 )المصدر: ECNU Review of Education. 2024 7(2):420-441.
Peer Reviewed: Y
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Moss, Alexander C., Chen, Ang
المصدر: Quest (00336297); Jul-Sep2024, Vol. 76 Issue 3, p363-381, 19p
مصطلحات موضوعية: GENDER, ROLE theory, SOCIAL role, SOCIALIZATION, PHYSICAL education
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Esteban Villalobos (ORCID
0000-0002-6026-3756 ), Isabel Hilliger (ORCID0000-0001-5270-7655 ), Carlos Gonzalez (ORCID0000-0002-3154-0777 ), Sergio Celis (ORCID0000-0002-0502-5608 ), Mar Pérez-Sanagustín (ORCID0000-0001-9854-9963 ), Julien Broisin (ORCID0000-0001-8713-6282 )المصدر: Journal of Learning Analytics. 2024 11(1):6-20.
Peer Reviewed: Y
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Carolyn Wisniewski
المصدر: Journal of Response to Writing. 2024 10(1):1-30.
Peer Reviewed: Y
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Gina Paola Barrera Castro (ORCID
0009-0008-3788-6462 ), Andres Chiappe (ORCID0000-0002-9664-4833 ), Diego Fernando Becerra Rodríguez, Felipe Gonzalo Sepulveda (ORCID0000-0001-5703-383X )المصدر: Electronic Journal of e-Learning. 2024 22(5):1-14.
Peer Reviewed: Y
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Alex Baumber, Giedre Kligyte, Susanne Pratt, Jacqueline Melvold, Lucy Allen, Bella Bowdler, Bem Le Hunte, Adrian Buck, Tyler Key
المصدر: International Journal of Work-Integrated Learning. 2024 25(2):215-233.
Peer Reviewed: Y
-
10دورية أكاديمية