-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Rahmani, A. R., Khodaei, M.Aff1, Aff2, Aff3, IDs10971024064701_cor2
المصدر: Journal of Sol-Gel Science and Technology. :1-11
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Rahmani, N. R.Aff1, Aff2, IDs12015024107119_cor1, Belluomo, R., Kruyt, M. C.Aff1, Aff3, Gawlitta, D.Aff2, Aff4, Joosten, L. A. B.Aff5, Aff6, Weinans, H.Aff1, Aff7, Croes, M.
المصدر: Stem Cell Reviews and Reports. 20(4):1121-1134
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Rahmani, Shams R. (ORCID
0000-0001-6246-2786 ), Mashtare, Michael L. (ORCID0000-0001-8987-5863 ), Schulze, Darrell G. (ORCID0000-0001-9278-2457 ), Camberato, James J. (ORCID0000-0002-6677-854X ), Johnston, Cliff T. (ORCID0000-0002-8462-9724 ), Fulk-Bringman, Sherry S. (ORCID0000-0002-3045-1510 )المصدر: Natural Sciences Education. Jun 2023 52(1).
Peer Reviewed: Y
Page Count: 12
Descriptors: Science Instruction, Soil Science, COVID-19, Pandemics, School Closing, Online Courses, Educational Change, In Person Learning, Blended Learning, Videoconferencing, Video Technology, Computer Simulation, Science Laboratories, Computer Assisted Testing
مصطلحات جغرافية: Indiana
-
4دورية أكاديمية
المصدر: In Geoderma Regional December 2023 35
-
5كتاب إلكتروني
المؤلفون: Rahmani, Asad R.Aff5
المساهمون: Kaur, Shalinder, editorAff1, Batish, D.R., editorAff2, Singh, H.P., editorAff3, Kohli, Ravinder, editorAff4
المصدر: Biodiversity in India: Status, Issues and Challenges. :175-190
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Schulze, Darrell G. (ORCID
0000-0001-9278-2457 ), Rahmani, Shams R. (ORCID0000-0001-6246-2786 ), Minai, Joshua O. (ORCID0000-0003-2077-6298 ), Johnston, Cliff T. (ORCID0000-0002-8462-9724 ), Fulk-Bringman, Sherry S. (ORCID0000-0002-3045-1510 ), Scott, John R. (ORCID0000-0003-1144-1891 ), Kong, Ningning Nicole (ORCID0000-0001-9926-6543 ), Li, Yue Shirley (ORCID0000-0003-1997-5329 ), Mashtare, Michael L. (ORCID0000-0001-8987-5863 )المصدر: Natural Sciences Education. 2021 50(1).
Peer Reviewed: Y
Page Count: 13
Descriptors: Field Trips, Computer Simulation, Educational Technology, Technology Uses in Education, Soil Science, Science Instruction, Program Effectiveness, Student Attitudes, Blended Learning, COVID-19, Pandemics, School Closing, College Science, College Students
مصطلحات جغرافية: Indiana
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Ding, X. C., Rahmani, A. R., Egerstedt, M.
المصدر: IEEE Transactions on Robotics IEEE Trans. Robot. Robotics, IEEE Transactions on. 26(2):256-268 Apr, 2010
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Rahmani Jafarbeigi, R.Aff1, Mazaheri, H.
المصدر: Iranian Journal of Science and Technology, Transactions A: Science. 44(1):195-202
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: تأثير تفش آبي واستغاده ازسطوح مختلف سودرجاذب اكوازورب 3٠٠3 روي عملكرد واجزاى عملكرد سمياه ذرت در روش آبيارى طرهاي (Arabic)
المؤلفون: Rahmani, M. R., Khoshnavaz, S., Boromandnasab, S., Dareckvand, A.
المصدر: Irrigation Sciences & Engineering; Dec2023, Vol. 46 Issue 3, p17-34, 18p
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Jeganathan, Panchapakesan, Green, Rhys E., Norris, Ken, Vogiatzakis, Ioannis N., Bartsch, Annett, Wotton, Simon R., Griffiths, Geoffrey H., Pain, Debbie, Rahmani, Asad R.
المصدر: Journal of Applied Ecology, 2004 Apr 01. 41(2), 224-237.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/3505957