-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Randolph Nsor-Ambala, Emmanuel Asafo-Adjei
المصدر: Cogent Economics & Finance, Vol 11, Iss 1 (2023)
مصطلحات موضوعية: Wavelet, GDP, government Revenue, government Expenditure, bi-directional, Finance, HG1-9999, Economic theory. Demography, HB1-3840
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2332-2039
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Cogent Business & Management, Vol 10, Iss 2 (2023)
مصطلحات موضوعية: Sustainability, disclosures, reporting, sustainability reporting, sub-Saharan Africa, CSR, Business, HF5001-6182, Management. Industrial management, HD28-70
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2331-1975
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Randolph Nsor-Ambala, Godfred Amewu
المصدر: Journal of Business and Socio-Economic Development, Vol 3, Iss 1, Pp 36-49 (2023)
مصطلحات موضوعية: Economic growth, Financial innovation, FIN-TECH, Ghana, Non-linear autoregressive distributed lag, Regulation, Business, HF5001-6182, Finance, HG1-9999
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Cogent Economics & Finance, Vol 11, Iss 2 (2023)
مصطلحات موضوعية: tax efforts, tax evasion, economic development, Ghana, institutional quality, Finance, HG1-9999, Economic theory. Demography, HB1-3840
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2332-2039
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Randolph Nsor-Ambala, Ebenezer Bugri Anarfo
المصدر: Cogent Economics & Finance, Vol 10, Iss 1 (2022)
مصطلحات موضوعية: Corruption, foreign direct investment, economic growth, vector autoregression, Finance, HG1-9999, Economic theory. Demography, HB1-3840
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2332-2039
-
6دورية أكاديمية
المصدر: Emerald Group Publishing Limited, Journal of Financial Crime. 31(3):681-697
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Randolph Nsor-Ambala
المصدر: Emerald Group Publishing Limited, Journal of Accounting & Organizational Change. 19(5):809-832
-
8
المصدر: Journal of Economic and Administrative Sciences.
مصطلحات موضوعية: General Medicine
-
9
المؤلفون: Randolph Nsor-Ambala, Godfred Amewu
المصدر: Journal of Business and Socio-economic Development. 3:36-49
-
10دورية أكاديميةThe impact of collaborative learning approaches on assessment outcomes in an accounting theory class
المؤلفون: Randolph Nsor-Ambala
المصدر: Taylor & Francis Journals, Accounting Education. 31(1):1-38