-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Raynham, Helen, Jinks, Gordon
المصدر: British Journal of Guidance & Counselling. 2022 50(2):230-247.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 18
Descriptors: Elementary School Teachers, Teacher Aides, Program Effectiveness, Counseling, Learner Engagement, Foreign Countries, Social Behavior, Psychological Patterns, Cognitive Processes, Teacher Attitudes
مصطلحات جغرافية: United Kingdom (England)
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Raynham, Helen, Cooper, Mick, Hayes, Jacqueline, Rae, John, Pearce, Peter
المصدر: Emotional & Behavioural Difficulties; Dec2023, Vol. 28 Issue 4, p234-248, 15p
-
3دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Horsley, Sharon W, Daniels, Rachael J, Anguita, Eduardo, Raynham, Helen A, Peden, John F, Villegas, Ana, Vickers, Mark A, Green, Sarah, Waye, John S, Chui, David HK, Ayyub, Helena, MacCarthy, Angela B, Buckle, Veronica J, Gibbons, Richard J, Kearney, Lyndal, Higgs, Douglas RAff1, ID5200610_cor16
المصدر: European Journal of Human Genetics. 9(3):217-225
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Flint, Jonathan, Thomas, Karen, Micklem, Gos, Raynham, Helen, Clark, Kevin, Doggett, Norman A., Andrew, Andrew, Higgs, Douglas R.
المصدر: Nature Genetics; Mar1997, Vol. 15 Issue 3, p252-257, 6p